

Wydruki do nauki
„Wydruki do nauki” – nowa odsłona projektu HP zachęca najmłodszych, i nie tylko, do kreatywnego spędzania czasu w domu
W ostatnich miesiącach wielu rodziców musiało przyjąć na siebie trudną rolę nauczyciela, który motywuje, prowadzi i wspiera najmłodszych w czasie nauki z domu. Firma HP Inc Polska chce wesprzeć rodziny w tym wymagającym okresie dostarczając im narzędzia rozwijające kreatywność i chęć nauki u dzieci.
W ramach akcji „Wydruki do nauki” producent udostępnia rodzicom i ich dzieciom bogatą bibliotekę bezpłatnych materiałów do kreatywnej zabawy i nauki w domu. Wszystkie materiały można znaleźć na stronie oraz za pomocą aplikacji mobilnej HP Smart (dostępnej do pobrania w ramach Google Play i App Store). Materiały pochodzą od uznanych międzynarodowych oraz polskich partnerów, wśród których znalazły się instytucje takie jak Wydawnictwo Szkolne PWN, wydawnictwo Hokus Pokus oraz szkoła internetowa Polonijka.
Pragniemy wspierać naszych klientów nie tylko dostarczając im najwyższej jakości produkty do drukowania, ale także poprzez inspirowanie do codziennych zabaw i udostępnianie materiałów do kreatywnego spędzania czasu z rodziną. – wyjaśnia Michał Chęcielewski, Consumer Marketing Manager, Print w HP Inc Polska – konsekwentnie, od kilku lat prowadzimy projekt „Wydruki do nauki”, który teraz wzbogaciliśmy o bezpłatną bibliotekę kreatywnych materiałów do zabawy i nauki do wydrukowania we własnym domu.
Z przyjemnością i w poczuciu niezbędnej solidarności włączamy się w akcję „Wydruki do nauki” – zapewnia Katarzyna Barczyńska, prezeska Wydawnictwa Szkolnego PWN – Mamy wiele lat doświadczenia w przygotowywaniu materiałów edukacyjnych najwyższej próby dla najmłodszych, ich nauczycieli i rodziców. Cieszę się, że dzisiaj mogą one wspierać także edukację domową.
Dzięki opcji nieskomplikowanego filtrowania, strona HP pomoże rodzicom dobrać zadania i gry dostosowane do wieku i potrzeb ich dziecka. Wśród stworzonej bazy materiałów znajduje się m.in. wybór wyjątkowych arkuszy ćwiczeń, puzzli, łamigłówek i zabaw kreatywnych skierowanych do dzieci w wieku 3-8 lat, a dla starszych kolorowanki terapeutyczne oraz materiały do nauki języków.
W realizacji kampanii firmę wsparły dom mediowy OMD oraz Grupa Media Plus.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





