

Wyniki finansowe Huawei za pierwszą połowę 2014 roku
Huawei, globalny dostawca rozwiązań teleinformatycznych (ICT), opublikował wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2014 roku. Firma zanotowała przychody ze sprzedaży na poziomie 135,8 mld yuanów (21,85 mld USD), co oznacza wzrost o 19% w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku, przy marży operacyjnej na poziomie 18,3%.
Przychody i zysk w pierwszej połowie 2014 roku są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Rosnące inwestycje w sieci LTE na całym świecie umacniają pozycję Huawei jako lidera w dziedzinie mobilnych technologii szerokopasmowych. Dynamiczny rozwój rynku oprogramowania i usług pomógł utrzymać stały wzrost grupy biznesowej Carrier Network. Widzimy też pierwsze owoce inwestycji w grupie Enterprise, gdzie obserwujemy przyspieszony wzrost. Dzięki rosnącej rozpoznawalności marki osiągnęliśmy także wysoki i stabilny wzrost w grupie Consumer. Nasz flagowy smartfon, Ascend P7 trafił na rynki w ponad 70 krajach. Jesteśmy pewni, że w całym 2014 roku osiągniemy stabilny wzrost iprzy zachowaniu zdrowej kondycji finansowej – powiedziała Cathy Meng, Huawei's Chief Financial Officer.
Firma Huawei planuje dalszy rozwój w zakresie tworzenia i dostarczania innowacyjnych usług i urządzeń najwyższej jakości, przyczyniając się w ten sposób do rozwoju technologii telekomunikacyjnych.
* Nieuadytowane sprawozdanie finansowe; kurs wymiany walut: 1 USD = 6,2129 CNY (yuanów)
źródło: huawei/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





