

Wyniki PLAY za 1 kw. 2017 roku
W 1 kw. 2017 r. PLAY w dalszym ciągu zwiększał swoją bazę klientów kontraktowych, co doprowadziło do dalszego wzrostu przychodów oraz wyniku EBITDA. Udział klientów kontraktowych w całkowitej bazie abonenckiej wzrósł do 60,5% w 1 kw. 2017 r. w porównaniu z 58,0% w 4 kw. 2016 r. oraz 50,9% w 1 kw. 2016 r.
W 1 kw. 2017 r. do wzrostu skorygowanego zysku EBITDA przyczynił się dalszy wzrost bazy klientów kontraktowych, która na przestrzeni ostatnich dwunastu miesięcy zakończonych w dniu 31 marca 2017 r. zwiększyła się o 1 341 tys.
„W 1 kw. 2017 r. odczuliśmy efekty rejestracji kart prepaid. Mimo negatywnego wpływu na sektor, zdobyliśmy udział w rynku na poziomie ok. 27,6% pod względem liczby abonentów. W marcu 2017 r. grupa Play zrefinansowała swoje obligacji denominowane w euro, zastępując je długiem bankowym w złotówkach. Play Holding 2 S.a r.l. wraz z P4 Sp. z o.o. zaciągnęły kredyt w wysokości 6 443 mln zł. Operacja refinansowania pozwoliła nam na obniżenie naszego kosztu długu, zmniejszenie ryzyka walutowego oraz odroczenie zapadalności długu do 2022/2023 r. Ponadto, w marcu 2017 r. spółka Impera Holding S.A. (wcześniej prowadząca działalność pod nazwą Play Topco S.A.) wykupiła obligacje o wartości 415 mln euro oraz dokonała emisji obligacji Senior PIK Toggle Notes o wartości 500 mln euro. Jeżeli chodzi o działalność biznesową, odnotowaliśmy dalszy wzrost na poziomie kluczowych wskaźników finansowych" - Jørgen Bang-Jensen, prezes PLAY.
źródło: play/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





