Wyniki PLAY za rok 2016
W 2016 r. PLAY w dalszym ciągu zwiększał swoją bazę abonencką, co doprowadziło do dalszego wzrostu przychodów oraz wyniku EBITDA. Udział abonentów kontraktowych w całkowitej bazie abonenckiej wzrósł do 58,0% na koniec 4 kw. 2016 r. w porównaniu z 54,6% na koniec 3 kw. 2016 r. oraz 50,0% na koniec 4 kw. 2015 r.
W 2016 r. skorygowana EBITDA wzrosła w wyniku dalszego zwiększania się bazy klientów kontraktowych, która powiększyła się o 1 297 tys. netto w roku 2016.
„W 2016 r. odczuliśmy efekty rejestracji kart prepaid. Pomimo negatywnego wpływu tego procesu na rynek, udało nam się zwiększyć bazę abonencką do poziomu 14,4 mln (w porównaniu z 14,15 mln na koniec grudnia 2015 r.). Na koniec grudnia 2016 r. nasz udział w rynku kształtował się na poziomie 26,3% i pozostaliśmy drugim co do wielkości operatorem infrastrukturalnym (MNO). Wprowadziliśmy także oferty duet, które okazały się być wielkim sukcesem dla PLAY. Nasza baza klientów kontraktowych zwiększyła się do 58% (w porównaniu do 50% na koniec 2015 r.).
Nie ma wątpliwości, że rok 2016 był udany dla PLAY. Odnotowaliśmy dwucyfrowy wzrost na poziomie kluczowych wskaźników finansowych.” - Jørgen Bang-Jensen, prezes PLAY.
źródło: play/informacjebranzowe.pl