

Wystartowała kampania Blachotrapezu - Dachy wielu pokoleń
Wystartowała kampania wizerunkowa marki Blachotrapez, producenta pokryć dachowych. Działania promocyjne w mediach ogólnopolskich prowadzone są pod hasłem „Dachy wielu pokoleń” i potrwają do 30 października.
Kreacja w radiu i outdoorze powstała w oparciu o narrację wcześniejszego spotu telewizyjnego firmy.
– Chcemy budować nasz wizerunek jako producenta, dla którego najważniejsze są polskie rodziny. Przekaz kampanii oscyluje wokół ponadczasowych wartości, jakimi są relacje międzyludzkie odporne na działanie czasu.Koncepcja spotu radiowego nawiązuje do misji i wartości firmy Blachotrapez, dla której celem jest wytwarzanie produktów najwyższej jakości. Tak, aby dachy ochraniały rodziny przez pokolenia – mówi Norbert Gutkowski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w firmie Blachotrapez.
Kampania outdoorowa i radiowa potrwa trzy miesiące, spoty można usłyszeć na antenach stacji RMF FM i Radio ZET. Akcja reklamowa skierowana jest przede wszystkim do inwestorów indywidualnych, budujących lub remontujących dom. Kreację spotu radiowego przygotowała Reklamownia Dariusza Chwieruta, layouty outdoorowe – Blachotrapez, za zakup mediów odpowiedzialna była agencja IQ Media. Wsparcie komunikacyjne zapewnia agencja Sfera Group.
źródło: blachotrapez/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





