

Wyzwanie LUMIX - kolejne wyzwanie za ambasadorem konkursu Danielem Lewczukiem
Daniel Lewczuk, ambasador konkursu fotograficznego organizowanego przez firmę Panasonic – „Wyzwanie LUMIX”, zakończył kolejną wyprawę w ramach projektu 4Deserts. Pustynia Atakama (Ameryka Południowa) była dotychczas najtrudniejszym wyzwaniem dla zespołu Lewczuka. Wysokie temperatury w dzień, bardzo suche powietrze i wysokość utrudniały i spowalniały wyścig.
W tegorocznym biegu Atacama Crossing wzięło udział 162 zawodników z 36 krajów, w tym 3 Polaków. Najstarszy zawodnik miał 67 lat, na trasie można było spotkać również niewidomego uczestnika projektu z Portugalii. Aż 23% uczestników nie dotarło do mety.
Przed teamem Daniela Lewczuka ostatnie wyzwanie – Antarktyda.
Konkurs „Wyzwanie LUMIX” trwa do 12 listopada br. Uczestnicy mogą przesyłać historie poświęcone przełamywaniu barier przez siebie samego lub bliską osobę. Każda opowieść musi być ilustrowana zdjęciem. Najciekawsze fotografie oraz historie zostaną opublikowane na stronie internetowej konkursu – www.wyzwanielumix.pl, a następnie nagrodzone przez jury. Na zwycięzców czekają nagrody – aparaty Panasonic z linii LUMIX.
źródło: panasonic/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





