

Wzmocniony zespół marketingu Stanley Black & Decker
Rafał Błaszczyk został Menedżerem Marketingu CE w polskim oddziale największego na świecie koncernu narzędziowego – Stanley Black & Decker. Na stanowisku tym odpowiada za całokształt działań marketingowych firmy w Europie Centralnej raportując bezpośrednio do Dyrektora Komercyjnego CE.
Stanowisko Menedżera Marketingu na Europę Centralną w Stanley Black & Decker zostało utworzone, aby dzięki kompleksowemu podejściu oraz integracji działań w pełni wykorzystać potencjał rozwoju biznesu jaki drzemie w tym regionie. Rafał Błaszczyk, który obejmując je przejął odpowiedzialność za opracowanie i realizację całościowej strategii marketingowej, tak mówi o swoich planach: „Moim głównym celem na 2015 rok jest wzmocnienie wizerunku marek STANLEY®, BLACK+DECKER® i DEWALT® oraz zintensyfikowanie komunikacji z użytkownikiem końcowym przy jednoczesnym utrzymaniu wsparcia sprzedaży na dotychczasowym, wysokim poziomie. Zależy mi również na zwiększeniu obecności naszych marek w kanale cyfrowym, w tym w mediach społecznościowych. Duży potencjał widzę też w działaniach PR”. Aby zrealizować te założenia Błaszczyk planuje wprowadzić w swoim 10 osobowym, interregionalnym zespole model pracy oparty na wymianie wiedzy i doświadczeń, wzajemnej inspiracji oraz otwartości na poszukiwanie nowych rozwiązań.
Nowy Menedżer Marketingu CE Stanley Black & Decker posiada 14 lat doświadczenia w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych oraz rozwoju biznesu w Polsce, a także Europie Centralnej i Wschodniej. Pracował między innymi dla takich firm, jak: Miele oraz Pfleiderer Grajewo. W tej ostatniej wprowadził na rynek cztery nowe marki i dwie kategorie produktowe, uzyskał 25 proc. udział w rynku dla każdej z czterech kluczowych grup produktów oraz zwiększył sprzedaż na eksport o 30 proc.. „Wszystko to osiągnąłem razem z zespołem świetnych ludzi, z którymi pracowałem. Zawsze stawiałem sobie ambitne, aczkolwiek realne, cele i tak samo będzie tym razem. Wierzę, że dzięki wysokiemu zaangażowaniu pracowników marketingu Stanley Black & Decker wspólnymi siłami osiągniemy pozycję wiodącego dostawcy rozwiązań w zakresie narzędzi, elektronarzędzi oraz systemów zamocowań w Europie Centralnej” – dodaje Błaszczyk.
Rafał Błaszczyk ukończył Akademię Ekonomiczną w Poznaniu. Posiada prestiżowy i uznawany na całym świecie certyfikat londyńskiego The Chartered Institute of Marketing, największej organizacji zrzeszającej specjalistów marketingu. Ma 39 lat i swój wolny czas przeznacza na aktywny wypoczynek z rodziną. Razem z dwoma synami grają w piłkę nożną, pływają i wyjeżdżają na plenerowe wycieczki z psem.
źródło: sb&d/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
BLD Poland rozszerza warszawskie portfolio o grunt na Białołęce
2025.06.11Smerfy opanowują CH Biała! Niebieskie święto już 14 czerwca – z atrakcjami, zabawą i próbą pobicia Rekordu Guinnessa
2025.06.11EFL oferuje finansowanie samochodów chińskiej marki Forthing
2025.06.10Pierwszy etap osiedla Sady Żoliborz z pozwoleniem na użytkowanie
2025.06.10Zachodniopomorskie z nowym parkiem handlowym
2025.06.09Warszawski biurowiec Lighthouse sprzedany
2025.06.09Lime osiągnął kamień milowy: 1 milion przejazdów w ciągu jednego dnia
2025.06.09Prehistoryczna przygoda w G City Targówek! Jurassic World nadchodzi – 13 i 14 czerwca dzieci staną się bohaterami filmu!
2025.06.09„Akademia w drodze", czyli letnia akcja dla profesjonalistów z branży dachowej
2025.06.06