Xerox Polska stawia na kanał partnerski
Według danych IDC popyt na urządzenia wielofunkcyjne stale wzrasta. Podobnie jest w przypadku usług zarządzania drukiem. Analitycy z firmy badawczej TechNavio szacują, że do 2016 r. globalne przychody z segmentu Managed Print Services (MPS) będą rosły w średnim tempie 10,7 proc. rocznie. Duża w tym zasługa resellerów, których Xerox Polska zaprasza do współpracy, rozbudowując swój kanał partnerski.
Trwała relacja biznesowa łączy z Xerox Polska już setki resellerów. Teraz firma zaprasza do programu kolejnych przedsiębiorców. W ramach współpracy oferuje wspólne akcje marketingowe, szkolenia oraz konkurencyjne cenowo produkty.
“Nasza oferta jest skierowana do wszystkich resellerów, niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa, które prowadzą. Chcemy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom, oferując szerokie portfolio produktów i rozwiązań o zaawansowanej funkcjonalności, ale i rozsądnej cenie. Ponadto, w ramach programu zapewniamy m.in. dostęp do know-how firmy oraz wszystkich narzędzi, które poprawiają konkurencyjność autoryzowanego Partnera na rynku” – mówi Dagmara Pomirska, Office Business Director, Xerox Polska.
Istotnym elementem praktyki Xerox związanej z rozwojem kanału partnerskiego są inwestycje w budowę kompetencji współpracujących firm. Dlatego nowy Partner, oprócz szkoleń, może liczyć na wsparcie specjalistów ds. produktów czy działu marketingu Xerox, którzy pomogą w przygotowaniu wspólnej akcji promocyjnej. Aby zostać autoryzowanym Partnerem wystarczy przesłać swoje zgłoszenie na adres xerox@xerox.pl.
źródło: xerox/informacjebranzowe.pl