

Yahoo kupiło serwis wideo reklam BrightRoll za 640 mln USD
Finanse / 2014.11.12
Yahoo zapłaciło około 640 milionów dolar za serwis BrightRoll, który pozwala na automatyczną obsługę reklam, tym samym Yahoo wzmacnia swoją pozycję i możliwości do sprzedaży reklam wideo w czasie rzeczywistym. CEO Marissa Mayer koncentruje się na reklamach wideo, mając nadzieję że ceny reklam internetowych zrównoważą się, Yahoo liczy na 100 mln USD przychodu związanego z wykorzystaniem BrightRoll.
źródło: reuters/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
Spotkanie z Mavem i dzień pełen atrakcji w CH Biała z okazji Dnia Dziecka!
2025.05.27Wydarzenia
Zostań gwiazdą! Promenada zaprasza na niezwykłe Talent Show z udziałem gwiazd z okazji Dnia Dziecka
2025.05.27Nieruchomości
Peakside z kolejną inwestycją – tym razem w Trójmieście
2025.05.27Nieruchomości
Segmentacja rynku i selektywność inwestycji
2025.05.26Wydarzenia
Dzień Dziecka z LEGO® DREAMZzz w CH Focus – wejdź do świata snów i wyobraźni!
2025.05.26Wydarzenia
Kolorowy Dzień Dziecka w CH Plejada – wielka strefa radości już 31 maja
2025.05.26Wydarzenia
Radosne świętowanie Dnia Dziecka w CH Reduta!
2025.05.26Wiadomości
Volkswagen Financial Services wspiera młodych inżynierów Politechniki Warszawskiej
2025.05.23Nagrody
Doceniona jakość, profesjonalizm i innowacyjność w branży nieruchomości. Konkurs WIZJERY’25 rozstrzygnięty
2025.05.23