informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Yahoo kupiło serwis wideo reklam BrightRoll za 640 mln USD

Yahoo kupiło serwis wideo reklam BrightRoll za 640 mln USD

Finanse / 2014.11.12

Yahoo zapłaciło około 640 milionów dolar za serwis BrightRoll, który pozwala na automatyczną obsługę reklam, tym samym Yahoo wzmacnia swoją pozycję i możliwości do sprzedaży reklam wideo w czasie rzeczywistym. CEO Marissa Mayer koncentruje się na reklamach wideo, mając nadzieję że ceny reklam internetowych zrównoważą się, Yahoo liczy na 100 mln USD przychodu związanego z wykorzystaniem BrightRoll.

źródło: reuters/informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe
Szanowni Państwo, w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej. rozumiem, zamknij ten komunikat