

Yahoo kupiło serwis wideo reklam BrightRoll za 640 mln USD
Finanse / 2014.11.12
Yahoo zapłaciło około 640 milionów dolar za serwis BrightRoll, który pozwala na automatyczną obsługę reklam, tym samym Yahoo wzmacnia swoją pozycję i możliwości do sprzedaży reklam wideo w czasie rzeczywistym. CEO Marissa Mayer koncentruje się na reklamach wideo, mając nadzieję że ceny reklam internetowych zrównoważą się, Yahoo liczy na 100 mln USD przychodu związanego z wykorzystaniem BrightRoll.
źródło: reuters/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
HR
Między technologią a potrzebami działów HR. Konsultant SAP HCM w dobie rewolucji 5.0
2025.08.13HR
Daniel Koralewski dołącza do Avison Young
2025.08.12Nieruchomości
Liceum Edukacji Wielojęzycznej w warszawskim budynku Metron
2025.08.12HR
Tomasz Tomkiewicz dołącza do Avison Young
2025.08.11Technologie
Cały wiek innowacji w Schneider Electric: TeSys i miniaturowe wyłączniki dostępne od ponad 100 lat
2025.08.11Wiadomości
Wyprawka szkolna: kiedy zaczynają ją kompletować Polacy?
2025.08.08Nieruchomości
Modernizacja ulicy Portowej została zakończona, a Apartamenty Portowa osiągnęły stan surowy zamknięty
2025.08.07Nieruchomości
Rewitalizacja – miastotwórczość w najlepszym wydaniu
2025.08.06CSR
Zespół Soudal startuje w nowej odsłonie na Tour de Pologne
2025.08.05