

Yahoo kupiło serwis wideo reklam BrightRoll za 640 mln USD
Finanse / 2014.11.12
Yahoo zapłaciło około 640 milionów dolar za serwis BrightRoll, który pozwala na automatyczną obsługę reklam, tym samym Yahoo wzmacnia swoją pozycję i możliwości do sprzedaży reklam wideo w czasie rzeczywistym. CEO Marissa Mayer koncentruje się na reklamach wideo, mając nadzieję że ceny reklam internetowych zrównoważą się, Yahoo liczy na 100 mln USD przychodu związanego z wykorzystaniem BrightRoll.
źródło: reuters/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Finanse
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11HR
Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CSR
CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Nieruchomości
Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Finanse
Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Wiadomości
Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Wydarzenia
Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Wydarzenia
Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





