

Yahoo kupiło serwis wideo reklam BrightRoll za 640 mln USD
Finanse / 2014.11.12
Yahoo zapłaciło około 640 milionów dolar za serwis BrightRoll, który pozwala na automatyczną obsługę reklam, tym samym Yahoo wzmacnia swoją pozycję i możliwości do sprzedaży reklam wideo w czasie rzeczywistym. CEO Marissa Mayer koncentruje się na reklamach wideo, mając nadzieję że ceny reklam internetowych zrównoważą się, Yahoo liczy na 100 mln USD przychodu związanego z wykorzystaniem BrightRoll.
źródło: reuters/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Nieruchomości
MINISO otwiera pierwszy sklep z zabawkami kolekcjonerskimi w Warszawie
2025.07.23CSR
Światowy Dzień Mózgu: zdrowe jelita to spokojniejszy umysł
2025.07.22Nagrody
Polska Spółka Gazownictwa laureatem prestiżowej nagrody SAG (Special Achievement in GIS Award)
2025.07.22Nieruchomości
Centrum badawcze Lena Lighting z akredytacją STAGE 3 CTF
2025.07.22Nieruchomości
GK SPECJAŁ powiększa centrum logistyczne w MLP Poznań do ponad 22 tys. mkw.
2025.07.22Nieruchomości
Matexi Polska rozwija współpracę z lokalnymi organizacjami
2025.07.22Wydarzenia
Angry Birds atakują CH Biała! Rodzinny weekend pełen emocji już 25 i 26 lipca
2025.07.21Nieruchomości
GH Development zapowiada nową inwestycję mieszkaniową ale!KEN na warszawskim Ursynowie
2025.07.21Wiadomości
Armatis z nowym wizerunkiem i certyfikatem ISO 27001
2025.07.17