

YouTube będzie blokował teledyski wytwórni, które nie dołączyły do planowanej usługi subskrypcji
Google jest gotowe do rozpoczęcia blokowania teledysków z niezależnych wytwórni, które nie zgodziły się być częścią planowanej usługi subskrypcji, a jest takowych około 5%. "Odcięcie" nastąpi niezależnie od kraju, czy też stopnia zaawansowania negocjacji. "Chcemy dodać nową funkcję opartą na subskrypcji, aby zagwarantowac naszym partnerom muzycznym nowe źródła dochodu, oprócz setek milionów dolarów które obecnie dla nich generujemy" - czytamy w oświadczeniu spółki.
Google konkuruje z usługami muzycznymi takich gigantów jak Apple i Amazon.com, a głownym źródłem sukcesu na tej płaszczyźnie jest przyciągnięcie jak największej ilości użytkowników na swoją platformę. Umowy z YouTube podpisały już takie wytwórnie jak Vivendi SA, EMI Group, Universal Music, Sony Corp. i Warner Music Group. Usługa powinna być dostępna od września.
źródło: yt/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





