

Zadbaj o piersi z Promenadą! Bezpłatne badania dla warszawianek w ramach akcji „Biustowniczki”
Zrób badanie USG piersi – bez skierowań, bez ubezpieczenia NFZ, bez kosztów, bez bólu. Taką możliwość będziesz miała 5 i 6 kwietnia, odwiedzając centrum handlowe Promenada. W tych dniach odbędzie się akcja „Biustowniczki” prowadzona z myślą o młodych kobietach, których nie obejmują programy profilaktyczne. Badanie jest całkowicie bezpłatne i będzie przeprowadzone w specjalnie przygotowanych na to wydarzenie gabinetach. Wsparcia Polkom udzieli Promenada we współpracy z Fundacją Kapitan Światełko.
Choroba z reguły uderza w nasze najczulsze punkty. Nowotwór atakuje osoby w każdym wieku. Co roku tylko w Polsce odnotowuje się ponad 1000 zachorowań młodych kobiet na raka piersi. Nawet niezłośliwy nowotwór to wciąż zmiana, o której powinno się wiedzieć i monitorować jej stan – aby ją znaleźć, należy korzystać z badań przesiewowych. USG piersi przed 35 rokiem życia nie jest refundowane przez NFZ, ale rak w tak młodym wieku ma dużo bardziej agresywny przebieg. Każdy nowotwór wykryty na wczesnym etapie to większe szanse na wyleczenie i mniej poważnych konsekwencji dla zdrowia i komfortu życia. Dla wielu osób badania profilaktyczne to duży wydatek, a problem często jest bagatelizowany – niesłusznie!
Pamiętasz, kiedy ostatni raz kontrolowałaś stan swoich piersi? Przebadaj się, bo warto! Kobiety, które ukończyły 20 lat, powinny zgłaszać się na USG piersi co 2 lata, z kolei paniom po 30 roku życia sugeruje się badania nawet raz w roku. W szczególnej sytuacji znajdują się kobiety z mutacjami genetycznymi, obciążone rakiem piersi lub z wcześniejszymi zmianami nowotworowymi, które stan swojego zdrowia muszą kontrolować nawet dwa razy do roku.
Fundacja Kapitan Światełko w ramach akcji „Biustowniczki” realizuje bezpłatny program profilaktyki. Inicjatywa polega na organizacji badań dla kobiet pod kątem raka piersi oraz zwiększaniu świadomości w zakresie profilaktyki. Najbliższe wydarzenie w ramach tej akcji odbędzie się w dniach 5-6 kwietnia w Promenadzie. Dzięki współpracy z centrum handlowym, „Biustowniczki”, umożliwią paniom przebadanie się bez żadnych kosztów.
Zbadaj się z Biustowniczkami!
Akcja „Biustowniczki” adresowana jest do wszystkich kobiet między 18 a 35 rokiem życia. Badania USG piersi trwają około 15 minut i nie wymagają żadnego przygotowania poza zachowaniem higieny osobistej. Są bezpieczne, bezbolesne i nieinwazyjne. Wyniki są dostępne niemal natychmiast. Nie są prowadzone na nie zapisy, decyduje kolejność przybycia. Ilość miejsc jest ograniczona.
Badania w tych dniach w Promenadzie przeprowadzane będą w godzinach od 10.00 do 20.00. Do dyspozycji uczestniczek będą dwa mobilne gabinety USG, a badania przeprowadzane będą przez doświadczone lekarki, aby zapewnić maksymalny komfort pacjentkom. Oprócz badań, na stanowiskach Biustowniczek będzie można się także nauczyć samobadania piersi. Robiąc je samodzielnie kobieta może wykryć pojedyncze guzy czy zgrubienia. Powodem do niepokoju powinna być przede wszystkim zmiana kształtu lub symetrii piersi. Wiele zmian nowotworowych występuje w postaci guzów organicznych, łatwo wyczuwalnych i bezbolesnych. Każda zmiana, odpowiednio wcześniej wykryta, jest łatwiejsza do wyleczenia. Aby je zauważyć, należy badać się regularnie, co miesiąc, w tym samym dniu cyklu.
Partnerem strategicznym kampanii „Biustowniczki” jest Santander Consumer Bank. Więcej informacji na stronie: https://warszawa.promenada.com/ bądź na profilu https://www.facebook.com/AtriumPromenada/?locale=pl_PL.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





