

Zdobądź dotację na targi z przewodnikiem Pfleiderer
Nigdy dotąd, polska branża meblarska nie miała tak wielu możliwości rozwoju z wykorzystaniem funduszy europejskich. Teraz, dzięki nim, meblarze mogą otrzymać nawet do 85% refundacji kosztów udziału w ważnych imprezach targowych na świecie. Jak zdobyć te środki? Jak przebrnąć przez setki stron dokumentacji i wytycznych? Jakie wydatki można objąć projektem? Pomoże w tym specjalny przewodnik przygotowany na zlecenie firmy Pfleiderer przez specjalistów z B+R Studio.
Polska branża meblowa od lat zaliczana jest do ścisłej czołówki światowego meblarstwa. Produkujemy, i co ważne - eksportujemy - dużo i coraz więcej. Teraz przed polskimi producentami mebli otwierają się kolejne drzwi. Ci, którzy chcą i planują sprzedawać swoje produkty na dalekich rynkach mają szansę na uzyskanie pomocy w realizacji tych planów. Jak? Pfleiderer pomoże zdobyć to wsparcie.
Dzięki wsparciu z Unii Europejskiej, meblarze znad Wisły mogą ubiegać się o dofinansowanie obecności na najważniejszych międzynarodowych imprezach targowych, które tak często okazują się być pierwszym krokiem do nawiązywania kontaktów i relacji handlowych z partnerami z zagranicy. Warunkiem jest uwzględnienie w strategii rozwoju firmy eksportu do takich krajów jak: Chiny, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Turcja, USA, Rosja, Kazachstan lub Indie. Wnioskować można o dofinansowanie udziału w wystawach m.in. w: Kolonii, Mediolanie, Paryżu, Birmingham, a także wielu innych imprezach targowych, kongresach, seminariach i konferencjach. Poziom refundacji może wynieść od 50% do nawet 85%.
Obok takiej okazji nie można przejść obojętnie. Kto może sięgnąć po pomoc i jak ją uzyskać?
Pfleiderer postanowił pomóc swoim partnerom znaleźć odpowiedzi na te pytania i wystąpił z pomysłem stworzenia specjalnego przewodnika. Polscy producenci mebli znajdą w nim praktyczne i pomocne wskazówki jak uzyskać dodatkowe środki na rozwój firm i realizację planów sprzedażowych. Przewodnik w czytelny i syntetyczny sposób wyjaśnia wszystkie zagadnienia dotyczące Poddziałania 3.3.3 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych - Go to Brand“, (realizowanego w ramach Osi Priorytetowej III: „Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach“, Działanie 3.3: „Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw“).
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
23% polskich firm prognozuje wyższe przychody w wakacje. Inwestycje muszą poczekać
2025.07.09Analiza stanowiska pracy – nieoczywisty klucz do sukcesu wdrożenia SAP HCM
2025.07.08Odnowienie certyfikatów DNV dla akumulatorów Exide do zastosowań morskich i rekreacyjnych
2025.07.08Girteka mianuje Dmitrija Voitkeviča Dyrektorem Operacji Transportowych w Polsce
2025.07.07Canon World Unseen Exhibition – poruszająca podróż do świata wyobraźni i dotyku w Ustroniu Morskim
2025.07.07W Kębłowie powstanie pierwszy ekologiczny żłobek
2025.07.07Join UP! Polska z nową Dyrektorką Zarządzającą – Agnieszką Mrozek
2025.07.05Smoczy weekend w CH Biała – wejdź do świata „Jak wytresować smoka”!
2025.07.04Matexi Polska w Q2 zwiększyło sprzedaż mieszkań
2025.07.03