

Zegarek FitGo firmy Maxcom wyróżniony podczas Gali Mobility Trends 2017
Maxcom, jeden z czołowych producentów i dystrybutorów telefonów komórkowych w Europie, został nagrodzony podczas tegorocznej Gali Mobility Trends 2017. W kategorii „Technologia Health Care Roku 2017” nagrodę główną zdobył zegarek FitGo FW17 Power, produkowany przez Maxcom. Na najlepsze produkty i usługi z branży technologicznej głosy oddawali internauci.
- Nagroda główna w kategorii Technologia Health Care dla zegarka FitGo FW17 Power to zasługa całego zespołu pracującego nad tym produktem. Jednocześnie jest to dla nas wyraźny sygnał, że zegarek przypadł do gustu osobom, które prowadzą zdrowy tryb życia, uprawiają sport i chcą monitorować swoje efekty – mówi Arkadiusz Wilusz Prezes Zarządu Maxcom. – Wyróżnienie jest dla nas tym bardziej cenne, że dopiero rozpoczynamy obecność w segmencie zegarków – dodaje Wilusz
Produkty FitGo firmy Maxcom przeznaczone są dla ludzi aktywnych, którzy lubią stawiać sobie wyzwania. Krokomierz, GPS, mierzenie tętna, odbieranie i wykonywanie połączeń, monitor snu, licznik spalonych kalorii, termometr i barometr to tylko niektóre funkcje, które ułatwią codzienne ćwiczenia.
Firma Maxcom po raz kolejny otrzymała nagrodę podczas Gali Mobility Trends w kategorii nowych technologii. W ubiegłych latach spółka została nagrodzona za telefony MM919 3G oraz MM720.
Gala Mobility Trends była podsumowaniem najbardziej prestiżowego w branży plebiscytu, pokazującego trendy na rynku nowych technologii w Polsce. W tegorocznej edycji wręczono nagrody w 18 kategoriach związanych z nowymi technologiami. Głosowanie na laureatów zakończyło się 22 stycznia br. Zwycięscy zostali wybrani na podstawie liczby uzyskanych głosów w poszczególnych kategoriach. Konsumenci mogli wybierać spośród 340 produktów i usług dodanych do ankiety przez producentów lub dystrybutorów. W głosowaniu wzięło udział ponad 24 tysiące internautów. Nagrodą główną w każdej kategorii była statuetka „Złoty Bell”.
Gala Mobility Trends to prestiżowy plebiscyt organizowany przez MIT MEDIA Group, który odbywa się już od 8 lat. Udział w tegorocznej edycji wzięło ponad 700 osób związanych z nowymi technologiami.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
G City Targówek zamienia się w filmowe Bikini Dolne
2025.12.16Najem premium rośnie w siłę
2025.12.16Grudzień pełen atrakcji w G City Biała – świąteczna atmosfera, muzyczne perełki i pomoc dla potrzebujących zwierząt
2025.12.15Kicia Kocia w Centrum Handlowym Kasztanowa – dwa dni świątecznej zabawy dla najmłodszych
2025.12.15CH Focus zaprasza do dzielenia się dobrem – świąteczna akcja charytatywna
2025.12.12Dlaczego wszyscy będziemy chcieli jeździć elektrykami? Ekspert o przyszłości rynku motoryzacyjnego
2025.12.12Ponad połowa designerów chce się szkolić ze sztucznej inteligencji. Najnowsze narzędzie AI redefiniuje ich rolę i spycha umiejętności projektowe na dalszy plan. Komentarz ekspercki
2025.12.12SMA rozszerza portfolio Large-Scale dla systemu BESS i elektrowni PV
2025.12.12Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11





