

Złote Godło dla ActiveJet
ActiveJet po raz szósty z rzędu zdobył Złoty Laur Klienta w kategorii „Materiały eksploatacyjne do drukarek”. Tym samym potwierdził, iż cieszy się nieustająco rosnącym zaufaniem klientów.
W ogólnopolskim badaniu marka ActiveJet zdobyła 44 proc. głosów konsumentów, na drugim miejscu uplasowały się produkty Black Point, które otrzymały 28 proc. głosów, na trzecim firma Printe z wynikiem 12 proc. głosów.
„Laur Klienta" to największy projekt konsumencki w kraju. Głosy zbierane są za pośrednictwem portali tematycznych spółki Agora S.A., portali Dziennika Gazety Prawnej i Mediów Regionalnych. Dodatkowo głosowanie odbywa się telefonicznie oraz na stronie internetowej projektu Laur Konsumenta. Konsumenci spośród produktów wybierali ten, który uważają za najlepszy i chętnie polecą go swoim znajomym.
- "Złoty Laur Klienta zdobyty po raz szósty jest potwierdzeniem uznania dla naszej marki i jej jakości.Badania konsumenckie są najbardziej miarodajnym testem naszej pracy, jaką wkładamy w budowanie niezawodności produktów ActiveJet. To klienci przyznali nam nagrodę, a istniejemy przecież właśnie dla nich. W trosce o naszych klientów nieustająco poszerzamy ofertę, by na bieżąco wychodzić naprzeciw ich potrzebom. Jak widać, pomimo trudnego rynku, świetnie sobie radzimy" - komentuje Rafał Ornowski, Pełnomocnik Zarządu ds. Marki w ACTION S.A., będącej właścicielem marki ActiveJet.
źródło: action/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
CEVA Logistics dla CSR w 2024 r. – podsumowanie i kierunki
2025.04.15Matexi Polska utrzymuje tempo sprzedaży z czwartego kwartału 2024
2025.04.15Wmurowanie kamienia węgielnego w City Point Okęcie
2025.04.14Pure Ice podwaja powierzchnię w MLP Pruszków II
2025.04.14Nikolay Pargov zarządza częścią logistyczną Girteki
2025.04.11Piotr Krysztopa dołącza do Avison Young
2025.04.09JAC Motors X200 – najlepsze rozwiązane dla logistyki miejskiej
2025.04.09Jarmark Wielkanocny w CH Kasztanowa – święta w klimacie rękodzieła i tradycji
2025.04.09Firmy z sektora zdrowie najbardziej zainteresowane sztuczną inteligencją. 74% planuje wzrost inwestycji w AI
2025.04.09