informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2014 dla Janpolu

Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2014 dla Janpolu

Nagrody / 2014.11.27

Fabryka Materacy Janpol, z wynikiem 21,4% oddanych głosów, otrzymała Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2014 w kategorii materace. Respondenci docenili wygodę, trwałość, wysoką jakość produktów oraz ich szeroki wybór.

Celem badania Konsumencki Lider Jakości 2014 organizowanego przez „Strefę Gospodarki”, dodatek do „Dziennika Gazety Prawnej”, jest wyłonienie i nagrodzenie marek oraz firm – Liderów Jakości w poszczególnych kategoriach. Janpol głosami konsumentów otrzymał Złote Godło, które potwierdza wysoką jakość produktów oraz pozycję firmy jako lidera w branży. Konsumenci zwracali również uwagę, że Janpol to polska marka, którą cenią i najchętniej wybierają. – Fakt, że nasi klienci doceniają produkty Janpolu bardzo nas cieszy. Dziękujemy za dokonany wybór i życzymy im, by codziennie budzili się z uśmiechem – mówi Witold Kopeć, Prezes Zarządu Fabryki Materacy JANPOL Sp. z o.o.

Projekt Konsumencki Lider pozwala nie tylko wyróżniać wiodące marki i firmy, ale pokazuje trendy rynkowe oraz skojarzenia klientów z danymi produktami. Nad całością badania czuwali naukowcy z Uniwersytetu Jagiellońskiego. – Ten unikalny projekt łączy w sobie z jednej strony pragmatyzm rynkowy jaki niesie ze sobą Strefa Gospodarki, zaś z drugiej wiedzę metodologiczną oraz umiejętności i doświadczenie analityczne – wyjaśnia dr Grzegorz Bryda, Pełnomocnik Rektora UJ ds. ewaluacji jakości systemu kształcenia, Adiunkt w Instytucie Socjologii UJ, Kierownik projektu Konsumencki Lider Jakości 2014.

źródło: janpol/informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe