

Lidia Deja, Menedżer Marketingu i Komunikacji Apsys Polska
Złoty Spinacz dla kampanii PR Centrum Posnania
Kampania public relations dla Centrum Posnania została uznana za najlepszą w tym roku i nagrodzona w ramach konkursu „Złote Spinacze 2015”. Inwestorem i developerem jest firma APSYS. W tegorocznej, XIII edycji konkursu „Złote Spinacze”, kampania public relations realizowana dla Centrum Posnania zwyciężyła w kategorii „Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze”. Celem kampanii była budowa długoterminowych relacji pomiędzy inwestorem – firmą Apsys Polska a potencjalnymi najemcami.
W kampanii wykorzystano innowacyjne, wybiegające poza standardy branżowe rozwiązania technologiczne. Zrealizowane w ramach komunikacji B2B działania obejmowały: eventy, prezentację obiektu handlowego w technologii wirtualnej rzeczywistości (oculus rift), stałą komunikację online dla najemców oraz współpracę z mediami, dzięki której ukazały się publikacje w polskiej i zagranicznej prasie branżowej oraz biznesowej.
„Rynek centrów handlowych staje się coraz bardziej konkurencyjny. Dziś nie wynajmuje się już powierzchni, ale buduje relacje z najemcami. To wyższy stopień trudności, który wymaga bardzo bliskiej współpracy pomiędzy działem handlowym a działem komunikacji i marketingu – podkreśla Lidia Deja, Menedżer Marketingu i Komunikacji Apsys Polska.
Centrum handlowo-lifestylowe Posnania to największa inwestycja handlowa realizowana obecnie w Polsce i Europie Środkowej o wartości 1,2 mld zł. Jesienią 2016 r., na 100 tys. m2 nowoczesnej powierzchni handlowej ofertę zaprezentuje 300 lokalnych, ogólnopolskich i międzynarodowych marek. Centrum zapewni również ponadstandardową obsługę klienta i liczne usługi oparte na nowych technologiach. Centrum posiada prestiżowy certyfikat BREEAM Interim z oceną ,,very good”.
Złote Spinacze to organizowany przez Związek Firm Public Relations od 2003 roku największy i najbardziej prestiżowy konkurs w zakresie komunikacji public relations w Polsce. Do tegorocznej edycji zgłoszono rekordową liczbę ponad 250 kampanii. W jury konkursu zasiadają eksperci i przedstawiciele świata PR, mediów, biznesu oraz organizacji opiniotwórczych. Nad tajnością głosowania i zgodnością konkursu z regulaminem czuwa firma doradcza KPMG, partner merytoryczny Złotych Spinaczy.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





