![informacje branżowe](/images/ib/logo.png)
![Zmiany organizacyjne w zarządzie Orange Polska](/uploads/nowosci/zdjecie/d/2050ace5c9a13d9f209b69405d57587cbdb6f253.jpeg)
Zmiany organizacyjne w zarządzie Orange Polska
Zarząd Orange Polska zdecydował o zmianach organizacyjnych, które będą obowiązywały od 1 stycznia 2017 roku. Mariusza Gaca, obecnie wiceprezes ds. Rynku Biznesowego, obejmie nowoutworzone stanowisko wiceprezesa zarządu ds. Rynku Konsumenckiego. Łączy ono odpowiedzialność za trzy zarządzane dotychczas osobno obszary: Sprzedaż i Komercyjną Digitalizację, Marketing B2C oraz Markę i Komunikację Marketingową. Jednocześnie, stanowisko wiceprezesa ds. Rynku Biznesowego powierzono Bożenie Leśniewskiej, odpowiedzialnej dotychczas w zarządzie za Sprzedaż i Komercyjną Digitalizację.
Zmiany mają na celu przede wszystkim konsolidację zarządzania w Orange Polska segmentem klientów indywidualnych, poprzez włączenie w kompetencje jednego członka zarządu sprzedaży, marketingu i komunikacji. Zarząd jest przekonany, że te zmiany organizacyjne pozwolą wzmocnić oraz uprościć strukturę wewnętrzną oraz pozytywnie wpłyną na realizację strategii w obszarach zarówno rynku detalicznego i biznesowego.
- Jestem przekonany, że doświadczenie Mariusza Gaca, znajomość rynku i firmy w połączeniu z jego pragmatyzmem i koncentracją na wyniku, zapewnią nam realizację ambitnych celów na przyszłe lata w rynku konsumenckim. Z kolei doświadczenie Bożeny Leśniewskiej w sprzedaży, zarówno na rynku B2C jak również B2B, jej determinacja i kompetencje lidera, pozwolą umocnić naszą pozycję na rynku biznesowym. Życzę Bożenie i Mariuszowi powodzenia i sukcesów w ich nowych rolach – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.
Mariusz Gaca, obecnie wiceprezes zarządu ds. Rynku Biznesowego, w latach 2009-2013 pełnił funkcję dyrektora wykonawczego w Grupie TP odpowiedzialnego za sprzedaż i obsługę klientów indywidualnych i biznesowych oraz prezesa zarządu PTK Centertel, operatora telefonii komórkowej Grupy. Bożena Leśniewska, obecnie członek zarządu Orange Polska ds. Sprzedaży i Komercyjnej Digitalizacji, w latach 2006-2013 pełniła szereg funkcji wykonawczych w zakresie sprzedaży dla klientów biznesowych, między innymi z sukcesem przeprowadziła integrację struktur organizacyjnych odpowiedzialnych za rynek biznesowy w Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel.
źródło: orange/ib.pl
Najnowsze aktualności
Co czwarta firma transportowa i logistyczna planuje większe inwestycje
2024.07.24Inflacja już niestraszna firmom. Obawia się jej dwa razy mniej firm niż rok temu
2024.07.233 najczęstsze przyczyny wypadków w miejscu pracy - jak im zapobiegać?
2024.07.23Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny
2024.07.23PRS w Polsce – na jakich planach miejscowych budowane są te projekty? Jakie ma to konsekwencje inwestycyjne i techniczne?
2024.07.22Przy gdańskiej szkole powstało pierwsze w Polsce centrum badawczo-rozwojowe. 210 uczniów już odbyło w nim staże.
2024.07.22Warszawa okiem dewelopera – dlaczego warto tam kupić mieszkanie
2024.07.22Zrównoważony transport – gwałtowny hamulec w branży taxi?
2024.07.22Przewoźnik czy kurier – które zlecenia aplikacyjne bardziej się opłacają?
2024.07.22![informacje branżowe](/images/logo/w_ib.png)