

Zmiany w Arkadach Wrocławskich przyciągają najemców
W życiu każdego centrum handlowego przychodzi czas na zmiany. Dostosowując ofertę do aktualnych trendów i oczekiwań klientów, można wzmocnić pozycję rynkową i zainteresowanie powierzchnią komercyjną, czego przykładem są Arkady Wrocławskie.
Należące do LC Corp wrocławskie centrum handlowe proces rewitalizacji rozpoczęło w IV kwartale 2018 roku i konsekwentnie realizuje nową strategię rozwoju. Zakłada ona dynamiczną rozbudowę oferty handlowo-usługowo-rozrywkowej i skierowanie jej w stronę rodzin. W Arkadach Wrocławskich organizowane są liczne wydarzenia dla dzieci, wpisujące się w trend edutainment, czyli naukę poprzez zabawę. Szerokiemu wachlarzowi eventów realizowanych w ramach nowej strategii, towarzyszą akcje prosprzedażowe. 16 marca br. zakończyła się loteria paragonowa Arkad Wrocławskich, w której można było wygrać wakacje dla całej rodziny oraz blisko 400 innych nagród o łącznej wartości 80 tys. zł. Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem klientów. W ciągu 5 tygodni wydano 19,6 tys. losów loteryjnych.
Remodeling
Do wyboru Arkad Wrocławskich zachęcić ma również szereg udogodnień, mających na celu ułatwienie klientom poruszanie się po centrum handlowym. Niedawno zakończył się remont parkingu. Ściany, słupy i miejsca parkingowe zostały pomalowane i zyskały nowy, świeży wygląd, a na każdym piętrze powstały czytelnie oznaczone, szerokie miejsca dla rodzin z dziećmi. Wprowadzono też dobrze widoczne znaki kierunkowe na jezdni. W najbliższym czasie zainstalowane zostaną również nowe oznakowania magazynów i kas oraz nowe nośniki kierunkowe, a obecnie trwa malowanie i modernizacja wnętrz obiektu.
Otwarte na rodziny
Za tym wszystkim idą zintegrowane działania w obszarze marketingu i komunikacji centrum. Wprowadzona została nowa linia kreatywna, nawiązująca do dziecięcych kolorowanek i towarzyszący jej claim: „otwarte na rodziny”. Arkady Wrocławskie prowadzą też intensywną kampanię we wrocławskich mediach, obejmującą zarówno outdoor, jak i radio, prasę oraz portale internetowe. Działania wspierające ofertę najemców prowadzone są również w mediach społecznościowych – Facebook, Instragram oraz YouTube. Na tym ostatnim od lutego emitowany jest autorski wideoblog „Oooch Arkady”.
Dynamiczna rekomercjalizacja
Wprowadzane zmiany znajdują odzwierciedlenie w procesie komercjalizacji. W ciągu ostatnich miesięcy Arkady Wrocławskie sfinalizowały kilkanaście nowych umów, a zainteresowanie powierzchnią handlową wciąż rośnie. Zlokalizowane w samym sercu miasta centrum handlowe stale wzmacnia ugruntowaną już pozycję na rynku i aspiruje do tego, aby stać się pierwszym wyborem rodzin z dziećmi na wrocławskiej mapie handlowej.
- Wrocław ma ogromny potencjał. Miasto każdego roku przyciąga 5 mln turystów i może pochwalić się najlepiej sprzedawanymi atrakcjami w Polsce, na czele z Afrykarium, które rocznie odwiedza 1,7 mln osób. To również wielka szansa dla centrów handlowych, pod warunkiem, że dostosują swoją ofertę do potrzeb klientów, którzy coraz częściej również od tego typu obiektów oczekują wartościowej rozrywki i ciekawych wydarzeń edukacyjnych. Nie bez powodu w nowej strategii rozwoju Arkad Wrocławskich położyliśmy szczególny nacisk na szeroko pojęty edutainment i udogodnienia dla rodzin – mówi Dariusz Rudziński Dyrektor Zarządzający Obiektami Komercyjnymi LC Corp.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





