ZyXEL Support Center - Wyższy poziom obsługi klienta wraz z nowym centrum pomocy
Nowy portal ZyXELa umożliwia użytkownikom pobieranie najnowszych specyfikacji, instrukcji, oprogramowań oraz aplikacji. Portal oferuje również korzystanie z zagadnień dotyczących bezpieczeństwa, aktualności, porad dotyczących produktów oraz szkoleń i kursów. ZyXEL zachęca do korzystania z forum i do wymiany informacji z innymi użytkownikami oraz pracownikami firmy ZyXEL lub do kontaktu bezpośredniego z pracownikami wsparcia technicznego.
Niezależnie od używanego urządzenia - komputera stacjonarnego, laptopa, smartfona lub tableta - portal automatycznie dostosuje swój interfejs do danego urządzenia, niwelując problemy związane z rozmiarem, przeciąganiem i przesuwaniem strony. Aby przyśpieszyć nawigację i uprościć jej proces większość funkcji została zwizualizowana w postaci tabel, ikon, zdjęć i plików wideo.
„Najnowsze centrum pomocy ZyXELa jest jak wirtualna pomocna dłoń. Niezależnie czy klienci poszukują rozwiązania swoich problemów, instrukcji czy porad dotyczących produktów, znajdą to w jednym miejscu” - mówi Norbert Ogłoziński, Country Sales Manager ZyXEL Communications. „Wykorzystując elastyczną konstrukcję strony oraz pomocne wizualizacje stworzyliśmy intuicyjny i wygodny interfejs przyjazny użytkownikom. Zaoszczędzony czas i ilość pracy zawsze przedkłada się na wyższą satysfakcję klienta, a to własnie jest najważniejsze dla firmy ZyXEL.”
źródło: zyxel/informacjebranzowe.pl