informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Technologie

Whirlpool rozszerza wpływy w Chinach

2012.03.20
Technologie

Zmiany kadrowe w Whirlpoolu

2012.03.17
Technologie

Netia S.A. - wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2011 rok

2012.03.15
Technologie

Zmiany kadrowe w Konica Minolta

2012.03.15
Technologie

W tym roku Apple sprzeda ponad 65 mln iPadów

2012.03.14
Technologie

Sharp. Czy Mikio Katayama zrezygnuje?

2012.03.14
Technologie

Carlos Slim rusza z Ora.tv

2012.03.12
Technologie

Cyfrowy Polsat kupuje iple za 150 mln

2012.03.12
Technologie

NFI Midas podpisał umowę z Polkomtelem

2012.03.12
Technologie

WD finalizuje przejęcie Hitachi Global StorageTechnologies

2012.03.09
Technologie

Najbogatsi ludzie na świecie - branża hi-tech ma się dobrze

2012.03.08
Technologie

Modecom rusza na podbój Bliskiego Wschodu

2012.03.05
Technologie

Electrolux - roczne sprawozdanie za 2011

2012.03.02
Technologie

Kodak sprzedaje serwis fotograficzny on-line za 23.8 mln $

2012.03.02
Technologie

Konica Minolta i Komori podpisały umowę o sprzedaży produktów

2012.03.01
Technologie

Actina Solar - znaczący wzrost sprzedaży w 2011

2012.02.29
Technologie

Play - wyniki finansowe za 2011

2012.02.29
Technologie

Kazuhiro Tsuga nowym prezydentem Panasonica

2012.02.28
Technologie

HP - wyniki finansowe za Q1 2012

2012.02.23
Technologie

Dell - wyniki finansowe słabsze od oczekiwanych

2012.02.22
Technologie

Fujitsu chce zwojować Europę

2012.02.20
Technologie

Również Twitter ruszył z reklamami

2012.02.17
Technologie

Samsung pierwszym reklamodawcą Skype w Polsce

2012.02.17
Technologie

Polityka cenowa jako potężne narzędzie w rękach firmy - bezpłatna konferencja Deloitte

2012.02.17

Komentarze i opinie

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.02.05

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe