informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook

Aktualności

Technologie

Colic Giles odchodzi z Nokii. Kolejny przystanek to Huawei

2013.07.02
Technologie

Wyniki finansowe za Q3 Apple ogłosi 27 lipca - inwestorzy już zacierają ręce

2013.07.02
Technologie

Don Mattrick opuszcza Microsoft i przenosi się do firmy Zynga

2013.07.01
Giełda

Obroty na GPW - czerwiec 2013

2013.07.01
Finanse

Mark Weinberger globalnym prezesem firmy doradczej EY

2013.07.01
Nieruchomości

Raport Money.pl o wdrażaniu ustawy śmieciowej. Brak koszy i nieroztrzygnięte przetargi

2013.07.01
Technologie

ViDiS S.A. wyłącznym dystrybutorem marki ViewSonic w Polsce!

2013.07.01
Wyniki finansowe

Konica Minolta umacnia pozycję w południowo - wschodniej Polsce

2013.07.01
Giełda

Zalando na giełdzie w ciągu trzech lat

2013.06.28
Technologie

Adobe kupiło francuski Neolane za 600 mln $ (gotówką)

2013.06.28
Technologie

Dla BlackBerry okres Marzec - Maj 2013 pod kreską

2013.06.28
Nieruchomości

Łukasz Kardas ponownie wybrany Prezesem Zarządu Spółek Grupy Paradyż

2013.06.28
Technologie

Indie trzecim największym rynkiem smarfonów

2013.06.27
Wyniki finansowe

Podział środków abonamentowych na 2014 rok

2013.06.27
Technologie

Nowy dystrybutor Zalmana w Polsce

2013.06.26
Wyniki finansowe

Raport Money.pl o planach firm na temat zatrudniania w najbliższych trzech miesiącach

2013.06.26
Technologie

ENERGA wybrała dostawcę systemu obsługi sprzedaży

2013.06.25
Giełda

GPW - zmiany w Radzie Giełdy

2013.06.24
Giełda

Raport Money.pl o planach prywatyzacyjnych rządu

2013.06.24
Nieruchomości

IKEA uruchamia farmę wiatrową w Rymanowie

2013.06.24
Nieruchomości

Czy warto kupić mieszkanie w wielkiej płycie?

2013.06.24
Technologie

Za trzy lata smartfony staną się głównym kanałem dostępu do usług bankowych

2013.06.21
Finanse

Możliwość eliminacji stawek celnych od importu towarów spoza UE - informacja KPMG

2013.06.21
Technologie

Huawei współpracuje z Intelem nad kluczową infrastrukturą IT dla firm

2013.06.20

Komentarze i opinie

Marcin Chałaciński
Marcin Chałaciński / 2020.01.08

Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości

Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20

Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk
Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19

Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

/ 2018.07.19

Jak zdobyć serca millenialsów?

O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe