
Wakacje - czy to dobra pora na początek inwestycji?
Pięć największych zagrożeń dla infrastruktury cyfrowej w czasach kryzysu
Ukraiński urząd z oddziałem w Blue Office
Czy Polacy ufają fachowcom? Grupa Atlas sprawdziła, jak remontujemy domy i mieszkania
Aktualności
Philips: Q4 mniejsze zyski, oraz obawy co do 2012
2012.01.30NEC - słabe prognozy, tysiące zwolnień
2012.01.30TP sprzedała spółkę PayTel
2012.01.27Znakomite wyniki finansowe Samsunga w Q4 2011
2012.01.27Nokia: Risto Siilasmaa + raport Q4 2011
2012.01.26Logitech po raz kolejny koryguje prognozy
2012.01.26Słabe wyniki sprzedażowe Nintendo, Wii wkrótce na rynku
2012.01.26Znakomite wyniki finansowe Apple
2012.01.25AMD - niższe przychody
2012.01.25Nokia ukarana za spamowanie
2012.01.24Spadki na giełdzie po zmianach w RIM
2012.01.24BizTech podsumowuje rok 2011
2012.01.23Olympus zostaje na tokijskiej giełdzie - 7% wzrost akcji
2012.01.23Ogromne straty finansowe Sony Ericsson przed przejęciem
2012.01.19Invest Media rusza z nowymi inwestycjami wiosną 2012 r.
2012.01.18Samsung - kryzys na świecie. Jaki kryzys?
2012.01.17Olympus pozywa kierownictwo. Rezygnacja zarządu
2012.01.10Toshiba wchodzi na rynek inteligentnego zarządzania energią
2012.01.09Wielkie sprzątanie w Olympusie
2012.01.08Słabsze wyniki finansowe Motoroli
2012.01.07Canon: Ambitne plany sprzedażowe
2012.01.07Koniec ery szybkich wzrostów HTC
2012.01.06Apple: 5. milionowa ugoda z Elan Microelectronics
2012.01.05Czy w styczniu Kodak ogłosi bankructwo?
2012.01.05Komentarze i opinie
/ 2021.02.03
To będzie przełomowy rok dla wielu hoteli
Sektor hotelowy czeka duża transformacja

Marcin Chałaciński / 2020.01.08
Komercjalizacja wymaga dziś długofalowego kreowania wartości
Autor: Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz

/ 2018.07.20
Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

/ 2018.07.20
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.

Mariusz Maksymiuk / 2018.07.19
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
