informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
BlackBerry - czyli czarno to widzę

BlackBerry - czyli czarno to widzę

Technologie / 2013.07.13

Kolejny mało optymistyczny news dotyczący Blackberry. Który to już z kolei w tym roku? Mianowicie Best Buy postanowił obniżyć cenę flagowego smarfonu Z10 do 49.99$. Główny powód? A jakże by inaczej. Słaba sprzedaz urządzenia. Słaba, to mało powiedziane. Nabywcę znalazło ponad 1 milion mniej Z10 niż planowali analitycy, a przede wszystkim szefostwo BlackBerry. Warto dodać, że kiedy w marcu smartfon pojawił sie na sklepowej półce w Stanach to kosztował 199.99 $, czyli tyle samo co iPhone marki Apple. Coś  wydaje mi się, że Thorsten Heins dłużej nie może już zaczarowywać rzeczywistości. Dystrybutorzy spojrzeli na tabelkę z wynikami i koniec. Konsumentów pewnie BB jeszcze jakiś czas będzie kusiło wizją rozwoju i sentymentem do przeszłości, ale na akcjonariuszy już chyba to nie zadziała. Ostatnia wypowiedź, w której Heins prosi(!) o cierpliwość pokazuje bezradność CEO.

Jednym słowem: pomysły się skończyły! Niestety, to co mieliśmy do zaoferowania (czy ktoś pamięta w jakich "bulach i nadziej" rodził się Q10 i Z10? Albo czy ktoś pamieta jakąś inicjatywę Dyrektor Kreatywnej pani Keys?), rynek nie przyjął z zachwytem. Co teraz??? Szukamy inwestora! Musimy ratować firmę, która prawie 30 lat istnieje na rynku. A może trzeba spojrzeć prawdzie w oczy. Czas BlackBerry nie minął. Dalej będzie rozpoznawalną marką, która znajdzie nabywców na swoje produkty, jednak plany i deklaracje typu: chcemy być w trójce, czwórce najlepiej sprzedawanych urządzeń mobilnych na świecie, trzeba odłożyć na półkę na później, jeśli nie na zawsze.

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe