

AB S.A. nagrodzone przez wrocławskich studentów Wyższej Szkoły Bankowej
Celem konkursu było wyłonienie liderów pod względem atrakcyjności praktyk studenckich skierowanych do studentów Wyższych Szkół Bankowych na regionalnych rynkach pracy. W głosowaniu wzięto pod uwagę poziom współpracy firmy z Uczelnią, dopasowanie praktyk do specjalności i kierunków studiów, a także dbałość o realizację zgodną z wcześniej ustalonym programem.
Przyznanie nagrody „Biznesowego Partnera Roku” to dla nas zaszczytne wyróżnienie. Ważne dla nas jest to, że została ona przyznana przez studentów, którzy odbywali u nas praktyki. Stale intensyfikujemy działania employer brandingowe, które mają na celu przybliżenie firmy jako godnego i solidnego pracodawcy. Dbanie o największą wartość jaką stanowią pracownicy i potencjalni kandydaci, należy do priorytetów i celów strategicznych AB. Pozycja rynkowa firmy nie byłaby możliwa bez zaangażowanego, doświadczonego i kompetentnego zespołu – mówi Andrzej Bilski Dyrektor ds. Personalnych AB S.A.
Tytuł Biznesowego Partnera Roku jest przyznawany przez praktykantów Wyższych Szkół Bankowych, którzy wypełniając ankietę oceniają firmy, w których odbyli praktyki. Wyższe Szkoły Bankowe współpracują co roku z 5 tys. firm z całej Polski i zapewniają swoim studentom zdobywanie doświadczenia pod okiem najlepszych specjalistów i praktyków. Dzięki temu absolwenci WSB wkraczając na rynek pracy mają większe szanse znalezienia atrakcyjnej posady.
źródło: ab/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





