

Alda - wyniki finansowe za Q4 2011
Ostatni kwartał 2011 roku przyniósł spółce ALDA S.A. - notowanym na NewConnect producencie i dystrybutorze artykułów gospodarstwa domowego, wzrost przychodów ze sprzedaży o 31,39 proc. do 3,04 mln zł. Zysk netto wyniósł 137 tys. zł wobec 2 tys. zł straty w tym samym okresie 2010 roku.
Całkowite przychody Spółki na koniec 2011 roku wyniosły 9,98 mln zł i były wyższe o 35,52 proc. w odniesieniu do wyniku w roku poprzednim. Jednocześnie zysk netto wzrósł blisko dziewiętnastokrotnie do 260 tys. złotych.
„Znacząca poprawa naszych wyników finansowych była możliwa przede wszystkim dzięki realizacji dużych projektów jak np. dostarczenie 3900 szt. koszy z popielnicą dla znanych koncernów tytoniowych. Ponadto, IV kwartał to okres świąteczny, w którym odnotowujemy najwyższą sprzedaż stojaków choinkowych marki EASY FIX. Należy pamiętać, iż prawie 10 mln zł przychodów oraz 260 tys. zł zysku netto na koniec 2011 roku są wynikami nieaudytowanymi” - mówi Marek Fryc, prezes zarządu ALDA S.A.
W IV kwartale 2011 roku Spółka skupiła swoją działalność na rozszerzeniu oferty produktowej. Wprowadzono do niej nowe modele czajników takie jak: czajnik nierdzewny malowany proszkowo 2L, czajnik aluminiowy 1L, stalowy czajnik emaliowany 2L oraz pełną gamę produktów w kategorii żaroodpornych naczyń szklanych z podgrzewaczami.
źródło: alda/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





