

Alibaba rusza na podbój rynku e-commerce w Stanach
Technologie / 2014.02.11
Alibaba Group rozszerza współpracę internetową na rynku e-commerce poprzez swoje spółki zależne w USA, czyli Vendio i Auctiva, które są częścią grupy kapitałowej Alibaba.com. Głównym "motorem napędowym" na dziś, na rynku w Stanach ma być strona 11main.com, która zajmuje się zakupami online "ciekawych i wysokiej jakości" produktów z sektora mody, biżuterii i nowych technologii. Warto dodać, że Alibaba szykuje się do wejścia na giełdę, wartość firmy to ponad 140 mld USD. Rzecznik prasowy Alibaba powiedział, że"Alibaba jest zadowolona ze współpracy z 11main.com. Firma wierzy i chce wspierać przedsiębiorców z wizją."
źródło: alibaba/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Nagrody
Podwójna nagroda dla Olivia Home podczas Baltic Sea Region Real Estate Awards 2025
2025.05.21Wyniki finansowe
W oczekiwaniu na obniżkę stóp kapitalizacji, MLP Group w 1Q’25 znacznie zwiększa EBITDA i przepływy pieniężne
2025.05.20Finanse
Tylko 5 proc. firm handlowych prognozuje wzrost przychodów, a 23 proc. obawia się ich spadku
2025.05.20Nagrody
Klinika Optegra rusza z wyjątkowym konkursem – stwórz projekt ściany, który przyciąga wzrok!
2025.05.19Nieruchomości
Sektor biurowy w miastach regionalnych Q1 2025
2025.05.19Wiadomości
MLP Group rozpoczęło budowę drugiej inwestycji w regionie Berlina
2025.05.19Moto
PETRONAS Lubricants International i IVECO wprowadzają na rynek wspólną linię produktów Tutela dla pojazdów użytkowych
2025.05.17Wiadomości
Drukarki i cyberbezpieczeństwo. Europejscy pracownicy biurowi lekceważą zagrożenia.
2025.05.16Nieruchomości
Biura mają coraz większe wzięcie
2025.05.16