

Alibaba rusza na podbój rynku e-commerce w Stanach
Technologie / 2014.02.11
Alibaba Group rozszerza współpracę internetową na rynku e-commerce poprzez swoje spółki zależne w USA, czyli Vendio i Auctiva, które są częścią grupy kapitałowej Alibaba.com. Głównym "motorem napędowym" na dziś, na rynku w Stanach ma być strona 11main.com, która zajmuje się zakupami online "ciekawych i wysokiej jakości" produktów z sektora mody, biżuterii i nowych technologii. Warto dodać, że Alibaba szykuje się do wejścia na giełdę, wartość firmy to ponad 140 mld USD. Rzecznik prasowy Alibaba powiedział, że"Alibaba jest zadowolona ze współpracy z 11main.com. Firma wierzy i chce wspierać przedsiębiorców z wizją."
źródło: alibaba/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03Wydarzenia
G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Technologie
Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Wydarzenia
Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03Wydarzenia
G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Wywiady
Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03Nagrody
560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Wydarzenia
Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Wiadomości
Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





