Alibaba zainwestuje 280 mln USD w aplikację Tango
Finanse / 2014.03.20
Po tym jak Facebook kupiło za 19 mld Whatsapp widać, że kolejni wielcy gracze na rynku zwrócili swoje oczy w kierunku aplikacji mobilnych poświęconych komunikacji. Alibaba postanowiła zwiększyć swój udział w Tango i posrednich spółkach do 280 mln USD. Warto dodać, że inwestycja daje Alibaba mniejszościowe udziały w komunikatorze z 200 milionami zarejestrowanych użytkowników i 70 milionami aktywnych kont. Bez wątpienia inwestycja ta zwiększy wartość firmy, która szykuje się do oferty publicznej.
źródło: reuters/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
HR
Employer branding w branży budowlanej. Jakie działania warto wziąć pod uwagę?
2024.04.24Wiadomości
Jak dotrzeć do konsumentów, aby przekonać ich do oferty?
2024.04.23Wydarzenia
TRUCK CARE Wyłącznym Partnerem Logistycznym Runmageddonu
2024.04.23CSR
Rewitalizacja w centrum miasta – w poszukiwaniu idealnej przestrzeni do życia
2024.04.23Technologie
Nowy czujnik optyczny - klucz do ultraprecyzyjnej diagnostyki
2024.04.23Nieruchomości
Develia buduje ulice na warszawskim Grochowie
2024.04.23CSR
CEVA Logistics podsumowuje działania na rzecz CSR i przedstawia kierunki ich realizacji
2024.04.23Nieruchomości
Żłobek i modułowe przedszkole w Zegrzu przygotowane przez EKOINBUD gotowe na przyjęcie dzieci
2024.04.23CSR