

Alibaba zainwestuje 280 mln USD w aplikację Tango
Finanse / 2014.03.20
Po tym jak Facebook kupiło za 19 mld Whatsapp widać, że kolejni wielcy gracze na rynku zwrócili swoje oczy w kierunku aplikacji mobilnych poświęconych komunikacji. Alibaba postanowiła zwiększyć swój udział w Tango i posrednich spółkach do 280 mln USD. Warto dodać, że inwestycja daje Alibaba mniejszościowe udziały w komunikatorze z 200 milionami zarejestrowanych użytkowników i 70 milionami aktywnych kont. Bez wątpienia inwestycja ta zwiększy wartość firmy, która szykuje się do oferty publicznej.
źródło: reuters/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
HR
Jagoda Palider nową Chief People Officer w Girtece – polska menadżerka odpowiada za rozwój strategii personalnej Grupy
2025.03.10Med-Tech
Eksperci od wzroku bliżej pacjentów – nowa klinika Optegra już w Warszawie
2025.03.07HR
Zdaniem 76 proc. polskich przedsiębiorczyń rotacja pracowników utrudnia rozwój firmy i zespołu
2025.03.06CSR
Synergia ciepła z centr danych – nowym źródłem grzewczym w Polsce
2025.03.06Nieruchomości
WSiP zakotwicza w warszawskim budynku Equator II
2025.03.05Wiadomości
Exide Technologies i zespół LIQUI MOLY Dynavolt Intact GP wzmacniają współpracę na następne 3 lata
2025.03.05Nieruchomości
Reduta wzmacnia tenant mix – nowe otwarcia przyciągają klientów i marki
2025.03.05HR
Nowy dyrektor sprzedaży w grupie Freedom
2025.03.04Nieruchomości
Fabryka Mebli AKORD wynajmuje 21,8 tys. m² w MLP Teresin
2025.03.04