

Alibaba zainwestuje 280 mln USD w aplikację Tango
Finanse / 2014.03.20
Po tym jak Facebook kupiło za 19 mld Whatsapp widać, że kolejni wielcy gracze na rynku zwrócili swoje oczy w kierunku aplikacji mobilnych poświęconych komunikacji. Alibaba postanowiła zwiększyć swój udział w Tango i posrednich spółkach do 280 mln USD. Warto dodać, że inwestycja daje Alibaba mniejszościowe udziały w komunikatorze z 200 milionami zarejestrowanych użytkowników i 70 milionami aktywnych kont. Bez wątpienia inwestycja ta zwiększy wartość firmy, która szykuje się do oferty publicznej.
źródło: reuters/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03Wydarzenia
G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Technologie
Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Wydarzenia
Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03Wydarzenia
G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Wywiady
Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03Nagrody
560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Wydarzenia
Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Wiadomości
Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





