

Alibaba zainwestuje 280 mln USD w aplikację Tango
Finanse / 2014.03.20
Po tym jak Facebook kupiło za 19 mld Whatsapp widać, że kolejni wielcy gracze na rynku zwrócili swoje oczy w kierunku aplikacji mobilnych poświęconych komunikacji. Alibaba postanowiła zwiększyć swój udział w Tango i posrednich spółkach do 280 mln USD. Warto dodać, że inwestycja daje Alibaba mniejszościowe udziały w komunikatorze z 200 milionami zarejestrowanych użytkowników i 70 milionami aktywnych kont. Bez wątpienia inwestycja ta zwiększy wartość firmy, która szykuje się do oferty publicznej.
źródło: reuters/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Finanse
Aż 65% MŚP nie uwzględnia AI w swojej strategii biznesowej. Najczęściej dotyczy to firm transportowych i HoReCa
2025.06.18Nieruchomości
Nowa dzielnica w Warszawie? Zobacz gdzie powstaje!
2025.06.17Wydarzenia
Sokołów z Łukaszem Fabiańskim promuje zdrowy styl życia - Czwarty finał Sokoliki Cup
2025.06.17Moto
Samochodem na wakacje – jak się przygotować?
2025.06.17Nieruchomości
Polski rynek nieruchomości komercyjnych w 2025 roku po pierwszych 5 miesiącach
2025.06.16Wiadomości
Scallier rozbudowuje struktury organizacyjne w Polsce
2025.06.16Nieruchomości
Cukrownia w Pruszczu Gdańskim zyska drugie życie. NDI Development rozpoczyna jeden z większych projektów rewitalizacyjnych w historii Pomorza
2025.06.16Wiadomości
CEVA Logistics łączy Daleki Wschód z Ameryką Łacińską – nowe połączenie RORO i rozwiązania end-to-end dla logistyki pojazdów gotowych
2025.06.16HR
Maciej Wieczorkiewicz dołącza do Avison Young
2025.06.13