Alibaba zainwestuje 280 mln USD w aplikację Tango
Finanse / 2014.03.20
Po tym jak Facebook kupiło za 19 mld Whatsapp widać, że kolejni wielcy gracze na rynku zwrócili swoje oczy w kierunku aplikacji mobilnych poświęconych komunikacji. Alibaba postanowiła zwiększyć swój udział w Tango i posrednich spółkach do 280 mln USD. Warto dodać, że inwestycja daje Alibaba mniejszościowe udziały w komunikatorze z 200 milionami zarejestrowanych użytkowników i 70 milionami aktywnych kont. Bez wątpienia inwestycja ta zwiększy wartość firmy, która szykuje się do oferty publicznej.
źródło: reuters/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Finanse
Przyszłość flot firmowych w MŚP: „nie będziemy jeździć mniej, ale inaczej” [RAPORT EFL]
2024.12.19HR
Podstawy pracy hybrydowej: dobra organizacja, dostosowane narzędzia i skuteczna komunikacja
2024.12.18Wydarzenia
Święta z Bingiem w centrum handlowym Reduta – niezapomniany weekend pełen radości!
2024.12.18Wiadomości
Młodzi wymuszają nowe kanały w obsłudze klienta
2024.12.18CSR
Hybryda i magazyn energii – “składak” czy jeden dostawca?
2024.12.17Nieruchomości
Nowy dom dla miliona książek: Tezeusz.pl przenosi magazyny i przygotowuje się do międzynarodowej ekspansji
2024.12.17Wiadomości
Co trzecia firma nie organizuje wigilii ani innych spotkań integracyjnych dla pracowników
2024.12.17Moto
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę w zakresie świadczenia usług pomocy drogowej
2024.12.16Nieruchomości