

Allianz widzi spore ''możliwości zysku'' w związku ze wzrostem piractwa komputerowego
Największy w Europie ubezpieczyciel Allianz spodziewa się zarobić spore pieniędzy w związku z rosnącym zapotrzebowanie na ubezpieczenia od piractwa komputerowego i innych przestępstw internetowych. "Postrzegamy cyber-ubezpieczenia jako ogromny rynek", powiedział dziś Hartmut Mai, członek zarządu AGCS Allianz. Zabezpieczanie się przed zagrożeniami sieciowymi jest postrzegane jako potencjalnie lukratywny rynek dla ubezpieczycieli w Europie, zwłaszcza teraz kiedy zoastrzą się kary za cyberprzestęstwa dla firm, które wykradają dane. Sporym niebezpieczeństwem utraty strategicznych informacji jest również przechowywanie danych w chmurze.
Allianz ma zamiar oferować ciekawe portolio produktów, które w szczególności powinny zainteresować firmy telekomunikacyjne, producentów oprogramowania oraz sprzedawców internetowych i banki. Ubezpieczenia od cyberprzestepstw są już popularne w USA, w Europie Allianz zdecydowanie generuje mniejsze zyski na tym polu, ale jak twierdzi Mai, świadomość użytkowników jest coraz większa, więc w najbliższej przyszłości zyski powinny zdecydowanie wzrosnąć (USA - 1.3 mld $, Europa - 192 mln $, z czego w samych Niemczech około 50 mn $ zysku rocznie).
źródło: reuters/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





