

Alsen - promocja sprzedażowa dla partnerów
W ramach obchodów 10 urodzin, Alsen przygotował dla swoich Parterów specjalną promocję pod hasłem „Odkryj z nami Raj na Ziemi”. Jej główną atrakcją jest możliwość wygrania rejsu po Malediwach. Tygodniowa wycieczka wśród przepięknych wysp archipelagu odbędzie się w marcu 2014 roku dla Partnerów, którzy osiągną najlepsze wyniki sprzedażowe we wskazanych grupach produktowych.
Na luksusowym statku będzie centrum SPA, w którym będzie można wypocząć i zrelaksować się na codziennie dostępnych zabiegach. Dodatkową atrakcją podczas podróży będzie możliwość nurkowania w lazurowej wodzie Oceanu Indyjskiego. Obok statku będzie bowiem płynąć specjalna 19 metrowa łódź, w której zorganizowane będzie centrum nurkowe.
Posiadamy w Polsce ponad 370 sklepów. Inwestujemy w rozwój oraz wspieramy naszych partnerów. Poprzez integrację połączoną z odrobiną rywalizacji chcemy zachęcić naszych partnerów do jeszcze większego zaangażowania. Budowanie pozytywnych relacji wewnątrz sieci ALSEN, wspólne wyjazdy, spotkania branżowe i szkolenia pomagają także w realizacji naszej strategii rozwoju – mówi Jan Zdebel, Prezes Zarządu sieci franczyzowej ALSEN. W promocji może wziąć udział każdy sklep komputerowy należący do sieci ALSEN. Warunkiem jest aktywne uczestnictwo w akcji promocyjnej organizowanej przez sieć franczyzową, w terminie od 01 listopada 2013 do 31 stycznia 2014.
źródło: alsen/ib.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





