

Ambitne plany Xiaomi na 2014. Na razie tylko na Twitterze
Technologie / 2014.01.02
CEO Xiaomi Lei Jun poinformował za pomocą Twittera, że firma w 2014 roku ma zamiar osiągnąć granicę 40 mln sprzedanych smartfonów. Czyli podwojenie liczby urządzeń z roku 2013...ambitnie prawda! Sukcesem firmy jest cena, gorsza specyfikacja techniczna ale idąca w parze z lekkim designem, wszystko to sprawia, że szczególnie w Państwie Środka urządzenia Xiaomi cieszą sie dużą popularnością. Warto również dodać, że firma zaprezentuje sie na zających targach CES 2014 w Las Vegas, gdzie konsumenci z USA i Europy będą mogli lepiej przyjrzeć się urządzeniom marki Xiaomi.
źródło: twitter/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Moto
Motocykle, quady i skutery w logistyce – rozwiązania CEVA Logistics
2025.04.23Wiadomości
Stp.one przejmuje popularnego w Polsce dostawcę oprogramowania dla kancelarii prawnych Amberlo
2025.04.23Moto
TomTom dostarcza ulepszoną nawigację do rozwiązań samochodowych marki smart
2025.04.23Nieruchomości
Projekt „XYZ Place” osiągnął stan surowy otwarty
2025.04.23Wydarzenia
Sokołów edukuje na temat zero waste
2025.04.17Finanse
Carefleet wysoko oceniony przez klientów
2025.04.16Technologie
Jak będzie wyglądał rynek smart cleaning w 2025 roku?
2025.04.16Wiadomości
Polska wzmacnia swoje kompetencje w zakresie obserwacji Ziemi. GMV z kluczową rolą w programie CAMILA
2025.04.16CSR
CEVA Logistics dla CSR w 2024 r. – podsumowanie i kierunki
2025.04.15