

Ambitne plany Xiaomi na 2014. Na razie tylko na Twitterze
Technologie / 2014.01.02
CEO Xiaomi Lei Jun poinformował za pomocą Twittera, że firma w 2014 roku ma zamiar osiągnąć granicę 40 mln sprzedanych smartfonów. Czyli podwojenie liczby urządzeń z roku 2013...ambitnie prawda! Sukcesem firmy jest cena, gorsza specyfikacja techniczna ale idąca w parze z lekkim designem, wszystko to sprawia, że szczególnie w Państwie Środka urządzenia Xiaomi cieszą sie dużą popularnością. Warto również dodać, że firma zaprezentuje sie na zających targach CES 2014 w Las Vegas, gdzie konsumenci z USA i Europy będą mogli lepiej przyjrzeć się urządzeniom marki Xiaomi.
źródło: twitter/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Finanse
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11HR
Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CSR
CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Nieruchomości
Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Finanse
Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Wiadomości
Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Wydarzenia
Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Wydarzenia
Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





