Ambitne plany Xiaomi na 2014. Na razie tylko na Twitterze
Technologie / 2014.01.02
CEO Xiaomi Lei Jun poinformował za pomocą Twittera, że firma w 2014 roku ma zamiar osiągnąć granicę 40 mln sprzedanych smartfonów. Czyli podwojenie liczby urządzeń z roku 2013...ambitnie prawda! Sukcesem firmy jest cena, gorsza specyfikacja techniczna ale idąca w parze z lekkim designem, wszystko to sprawia, że szczególnie w Państwie Środka urządzenia Xiaomi cieszą sie dużą popularnością. Warto również dodać, że firma zaprezentuje sie na zających targach CES 2014 w Las Vegas, gdzie konsumenci z USA i Europy będą mogli lepiej przyjrzeć się urządzeniom marki Xiaomi.
źródło: twitter/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
PupiLove Targi w Promenadzie – wyjątkowe wydarzenie dla miłośników czworonogów
2024.11.20Finanse
Handel nie gorączkuje się sezonem świątecznym. Tylko 11% prognozuje większą sprzedaż pod koniec roku
2024.11.20Wydarzenia
Magiczna podróż do Świętego Mikołaja w Galerii Dominikańskiej już od 25 listopada!
2024.11.19Nagrody
G City triumfuje na PRCH Retail Awards 2024 z czterema nagrodami. Promenada najlepsza!
2024.11.19Wydarzenia
Spotkanie z Paddingtonem w Promenadzie – przygoda pełna londyńskich wrażeń!
2024.11.19Nagrody
Złoty Medal EcoVadis dla CEVA Logistics za działania na rzecz CSR i zrównoważonego rozwoju
2024.11.19Finanse
Volkswagen Financial Services: ścieżką klienta do pozycji lidera
2024.11.19Wydarzenia
Edzio Rap na żywo w centrum handlowym Reduta!
2024.11.19CSR