

Apple najbardziej wartościową marką. Microsoft drugi - ranking Forbesa
Wiadomości / 2013.11.08
Apple po raz trzeci z rzędu najbardziej wartościową marką wg. magazynu Forbes. Drugie miejsce dla Microsoft, trzecie Coca-Coli. W pierwszej dziesiatce jest sporo marek z branży nowych technologii - IBM czarty, Google piąte, Intel ósme miejsce a Samsung dziewiąte. Z branży wyposażenia wnętrz i budowlanej najwyżej sklasyfikowany jest General Electrics na miejscu siódmym. Cały ranking na stronie.
źródło: forbes/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03Wydarzenia
G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Technologie
Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Wydarzenia
Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03Wydarzenia
G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Wywiady
Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03Nagrody
560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Wydarzenia
Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Wiadomości
Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





