

Apple najbardziej wartościową marką. Microsoft drugi - ranking Forbesa
Wiadomości / 2013.11.08
Apple po raz trzeci z rzędu najbardziej wartościową marką wg. magazynu Forbes. Drugie miejsce dla Microsoft, trzecie Coca-Coli. W pierwszej dziesiatce jest sporo marek z branży nowych technologii - IBM czarty, Google piąte, Intel ósme miejsce a Samsung dziewiąte. Z branży wyposażenia wnętrz i budowlanej najwyżej sklasyfikowany jest General Electrics na miejscu siódmym. Cały ranking na stronie.
źródło: forbes/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Nagrody
Podwójna nagroda dla Olivia Home podczas Baltic Sea Region Real Estate Awards 2025
2025.05.21Wyniki finansowe
W oczekiwaniu na obniżkę stóp kapitalizacji, MLP Group w 1Q’25 znacznie zwiększa EBITDA i przepływy pieniężne
2025.05.20Finanse
Tylko 5 proc. firm handlowych prognozuje wzrost przychodów, a 23 proc. obawia się ich spadku
2025.05.20Nagrody
Klinika Optegra rusza z wyjątkowym konkursem – stwórz projekt ściany, który przyciąga wzrok!
2025.05.19Nieruchomości
Sektor biurowy w miastach regionalnych Q1 2025
2025.05.19Wiadomości
MLP Group rozpoczęło budowę drugiej inwestycji w regionie Berlina
2025.05.19Moto
PETRONAS Lubricants International i IVECO wprowadzają na rynek wspólną linię produktów Tutela dla pojazdów użytkowych
2025.05.17Wiadomości
Drukarki i cyberbezpieczeństwo. Europejscy pracownicy biurowi lekceważą zagrożenia.
2025.05.16Nieruchomości
Biura mają coraz większe wzięcie
2025.05.16