

Arcus - Zmiana siedziby i nowy dział obsługi klienta
1 października 2013 roku Grupa ARCUS S.A. zmieniła siedzibę z ul. Miłej na ul. Kole-jową w Warszawie. Zmiana jest elementem realizacji strategii Grupy, mającej na celu m.in. restrukturyzację kosztów, poprawę obsługi Klientów i usprawnienie usług logistycznych. W nowej siedzibie połączono trzy, dotychczas rozproszone w Warszawie biura spółek należących do Grupy ARCUS.
„To bardzo ważna zmiana w historii naszej spółki. Rozwój grupy zwiększył zapotrze-bowanie na powierzchnię biurową i część przeznaczoną do codziennej obsługi Klientów. Cie-szy nas między innymi lepsza infrastruktura, w tym nowy, specjalnie wydzielony showroom dla Klientów. Nowa lokalizacja pogodziła wszystkie nasze oczekiwania, także finansowe. Obecny biurowiec, dużo większy od poprzedniego będziemy wynajmować za podobną do dotychczasowej cenę” – powiedział Michał Czeredys, Prezes Zarządu Grupy ARCUS.
Konsolidacja spółek należących do Grupy ARCUS (Arcus i T-matic) w jednej siedzibie pozwoliła także na uruchomienie nowego, profesjonalnego centrum informatycznego z serwerownią. Lepsza infrastruktura, w tym IT, pozwoli na poprawę komunikacji wewnętrznej i obniżenie kosztów telekomunikacyjnych, m.in. przez wdrożenie narzędzi komunikacji zunifikowanej (unified communications), które ma w swojej ofercie.
Grupa ARCUS zatrudnia obecnie 125 osób w Warszawie oraz 70 w 7 oddziałach Grupy na terenie kraju.
źródło: arcus/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





