

ASUS numerem jeden w rankingu marek Taiwan Global Brands Value Survey 2013
ASUS został uznany za najbardziej wartościową tajwańską markę w rankingu Best Taiwan Global Brands Awards 2013. Marka oparła się niesprzyjającym czynnikom rynkowym, utrzymując stały wzrost wartości, którą szacuje się obecnie na poziomie 1,711 mld dolarów. Jest to jedenasty rok z rzędu, w którym ASUS znalazł się w pierwszej trójce rankingu najcenniejszych globalnych marek pochodzących z Tajwanu.
„Nasze hasło „In Search of Incredible” („W poszukiwaniu niesamowitego”) podkreśla dążenie firmy do równowagi czynnika technologicznego i ludzkiego w produktach. Nasze urządzenia stale się zmieniają, zmieniają też rynek i otoczenie, a także oczekiwania użytkowników, oferując im coraz bardziej innowacyjne rozwiązania” – powiedział Jonathan Tsang, ASUS Vice Chairman and President. „Technologia jest pasją zespołu ASUS, a innowacje jego siłą napędowa. Zawsze poszukujemy niesamowitych pomysłów i dokładamy wszelkich starań, aby wszystko, co robimy, było doskonałe” – dodaje Jonathan Tsang.
Coroczny ranking wartości marek Best Taiwan Global Brands Awards jest przygotowywany przez Biuro Rozwoju Przemysłu (Industrial Development Bureau) w Ministerstwie Gospodarki Tajwanu oraz Interbrand – globalną firmę doradczą. Wyróżnienia przyznawane są w oparciu o wartość marki, na którą składają się wyniki finansowe firmy, wpływ marki na decyzje konsumentów o zakupie produktów oraz jej konkurencyjność.
źródło: asus/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





