

Audytowane wyniki roczne AB S.A.
AB S.A. opublikowało raport finansowy za rok 2011/2012. Spółka wygenerowała 4,34 mld zł przychodów oraz osiągnęła zysk netto w wysokości 47,76 mln zł. Według danych audytowanych za cały rok 2011/2012 (który zakończył się 30 czerwca 2012 r.) spółka kolejny raz osiągnęła rekordowe obroty. Przychody wzrosły o 22 proc. w porównaniu do roku obrotowego 2010/2011. Skonsolidowany zysk netto wyniósł 47,75 mln zł i był wyższy o 9 proc. od wyniku za rok 2010/2011 roku. Skonsolidowany zysk EBITDA wyniósł 85 106 tyś zł i był wyższy o 16 proc. od wartości uzyskanej w roku finansowym 2010/2011. Wspomniane wyniki za okres 2010/2011 zostały oczyszczone ze zdarzeń jednorazowych.
"Na nasze wyniki wpłynęły nowe umowy dystrybucyjne, stałe poszerzanie oferty produktowej oraz praca nad efektywnością operacyjną firmy. Ponad 35 000 produktów, 600 brandów oraz 14 500 partnerów handlowych to liczby, które mówią same za siebie" - mówi Andrzej Przybyło, Prezes Zarządu AB S.A. "Mimo obecnej koniunktury obrana przez nas polityka handlowa pozwala nam generować coraz wyższe przychody i utrzymywać pozycję lidera na rynku dystrybucji w regionie" - dodaje Prezes Przybyło.
źródło: ab/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





