

BlackBerry CEO: ''Jesteśmy otwarci na partnerstwo"
W końcu usłyszeliśmy to z usta Thorstena Heinsa. Na Walnym Zgromadzeniu akcjonariuszy CEO BlackBerry stwierdził - "We are open to partnerships". Ostatnie wyniki finansowe, o czym pisaliśmy na informacjebranżowe.pl po raz kolejny sprowadziły CEO na ziemię. Pomimo dobrych chęci i sporej ilości pomysłów (nie wszystkie zrealizowane w czasie), wydaje się, że statek o nazwie "Blackberry (wcześniej RIM)" tonie i samemu sobie w tej trudnej sytuacji nie pomoże.
" We obviously did not deliver what many analysts and investors expected in the short term. We’re driving night and day to deliver improvements" - cytuje Heinsa WSJ.
CEO BlackBerry unikał odpowiedzi na pytanie o możliwość sprzedaży spółki, mówiąc, że nie chce "odwracać uwagi kierownictwa od powierzonych zadań". Ale nie znaczy to, że Heins jest całkowicie zamknięty na idee pomocy z zewnątrz. Dodał, że na dziś nie wie jak i na jakich zasadach miałoby to partnerstwo wyglądać, tym samym dał do zrozumienia akcjonariuszom, że do tej pory scenariusz ten nie był brany pod uwagę. Na koniec Heins raz jeszcze poprosił akcjonariuszu o cierpliwość z nadzieją, że zła passa w końcu przeminie. Oby tylko wcześniej nie przeminęła marka Blackberry.
źródło: bb/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Kto obsłuży rosnącą powierzchnię magazynowo – przemysłową w Polsce?
2025.04.03Nowy szef sprzedaży Beyerdynamic w regionie CEE & CIS
2025.04.03Startuje dziesiąta edycja konkursu WIZJERY’25 – święto ekspertów branży nieruchomości
2025.04.02Sztuka cyfrowa w nowym wymiarze – wystartowała wystawa Victorii Fard w CH Promenada
2025.04.02Exide Technologies otrzymał Złoty Medal EcoVadis za wzorowy standard zrównoważonego rozwoju
2025.04.02Igepa Polska wprowadzi się do MLP Łódź
2025.04.02Sześć najważniejszych zalet pracy konsultanta SAP
2025.04.01Nagrody Olivia Prize 2024 trafiły do zwycięzców
2025.03.28Obiekty typu mix-use coraz częściej wybierane przez inwestorów
2025.03.28