

BlackBerry CEO: ''Jesteśmy otwarci na partnerstwo"
W końcu usłyszeliśmy to z usta Thorstena Heinsa. Na Walnym Zgromadzeniu akcjonariuszy CEO BlackBerry stwierdził - "We are open to partnerships". Ostatnie wyniki finansowe, o czym pisaliśmy na informacjebranżowe.pl po raz kolejny sprowadziły CEO na ziemię. Pomimo dobrych chęci i sporej ilości pomysłów (nie wszystkie zrealizowane w czasie), wydaje się, że statek o nazwie "Blackberry (wcześniej RIM)" tonie i samemu sobie w tej trudnej sytuacji nie pomoże.
" We obviously did not deliver what many analysts and investors expected in the short term. We’re driving night and day to deliver improvements" - cytuje Heinsa WSJ.
CEO BlackBerry unikał odpowiedzi na pytanie o możliwość sprzedaży spółki, mówiąc, że nie chce "odwracać uwagi kierownictwa od powierzonych zadań". Ale nie znaczy to, że Heins jest całkowicie zamknięty na idee pomocy z zewnątrz. Dodał, że na dziś nie wie jak i na jakich zasadach miałoby to partnerstwo wyglądać, tym samym dał do zrozumienia akcjonariuszom, że do tej pory scenariusz ten nie był brany pod uwagę. Na koniec Heins raz jeszcze poprosił akcjonariuszu o cierpliwość z nadzieją, że zła passa w końcu przeminie. Oby tylko wcześniej nie przeminęła marka Blackberry.
źródło: bb/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





