

BlackBerry CEO: ''Jesteśmy otwarci na partnerstwo"
W końcu usłyszeliśmy to z usta Thorstena Heinsa. Na Walnym Zgromadzeniu akcjonariuszy CEO BlackBerry stwierdził - "We are open to partnerships". Ostatnie wyniki finansowe, o czym pisaliśmy na informacjebranżowe.pl po raz kolejny sprowadziły CEO na ziemię. Pomimo dobrych chęci i sporej ilości pomysłów (nie wszystkie zrealizowane w czasie), wydaje się, że statek o nazwie "Blackberry (wcześniej RIM)" tonie i samemu sobie w tej trudnej sytuacji nie pomoże.
" We obviously did not deliver what many analysts and investors expected in the short term. We’re driving night and day to deliver improvements" - cytuje Heinsa WSJ.
CEO BlackBerry unikał odpowiedzi na pytanie o możliwość sprzedaży spółki, mówiąc, że nie chce "odwracać uwagi kierownictwa od powierzonych zadań". Ale nie znaczy to, że Heins jest całkowicie zamknięty na idee pomocy z zewnątrz. Dodał, że na dziś nie wie jak i na jakich zasadach miałoby to partnerstwo wyglądać, tym samym dał do zrozumienia akcjonariuszom, że do tej pory scenariusz ten nie był brany pod uwagę. Na koniec Heins raz jeszcze poprosił akcjonariuszu o cierpliwość z nadzieją, że zła passa w końcu przeminie. Oby tylko wcześniej nie przeminęła marka Blackberry.
źródło: bb/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Volkswagen Financial Services wspiera młodych inżynierów Politechniki Warszawskiej
2025.05.23Doceniona jakość, profesjonalizm i innowacyjność w branży nieruchomości. Konkurs WIZJERY’25 rozstrzygnięty
2025.05.23Śnieżka publikuje wyniki za I kwartał 2025 roku
2025.05.23Lime i ASP Wrocław podsumowują drugą edycję projektu artystycznego – Hulaj ART: Sztuka na kółkach
2025.05.22Inwestycja Sokratesa 11A z ostatnimi dostępnymi mieszkaniami
2025.05.22CEVA Logistics przejmuje Borusan Tedarik i rozszerza działalność w Turcji
2025.05.22Podwójna nagroda dla Olivia Home podczas Baltic Sea Region Real Estate Awards 2025
2025.05.21W oczekiwaniu na obniżkę stóp kapitalizacji, MLP Group w 1Q’25 znacznie zwiększa EBITDA i przepływy pieniężne
2025.05.20Tylko 5 proc. firm handlowych prognozuje wzrost przychodów, a 23 proc. obawia się ich spadku
2025.05.20