

Canon wspiera IAAF Halowe Mistrzostwa Świata Sopot 2014
„Canon jest dumny ze swojego zaangażowania i roli podczas IAAF Halowych Mistrzostw Świata Sopot 2014. Od lat jesteśmy obecni podczas największych imprez sportowych na świecie, przez co pomagamy profesjonalnym fotografom uwiecznić najbardziej ekscytujące momenty rywalizacji zawodników i dzielić się nimi z opinią publiczną” – mówi Joanna Stankiewicz, Corporate & Marketing Communication Manager z firmy Canon Polska.
Canon zapewni wsparcie podczas IAAF Halowych Mistrzostw Świata Sopot 2014 oferując swoje produkty i usługi. Podczas imprezy, która odbędzie się w dniach 7-9 marca br. firma Canon, jako Oficjalny Partner serii zawodów IAAF World Athletics Series przygotuje szereg inicjatyw, prezentując najnowsze osiągnięcia w dziedzinie technologii przetwarzania obrazu i sprzętu fotograficznego, a także zapewni wsparcie profesjonalnym fotografom. Akredytowani fotografowie będą mogli skorzystać z pomocy technicznej, doradztwa i serwisu, a także wypożyczyć profesjonalny sprzęt fotograficzny w centrum Canon Professional Services (CPS). Z kolei fani lekkoatletyki będą mogli wypróbować nowe produkty Canon, m.in. lustrzanki, aparaty kompaktowe, drukarki SELPHY oraz kamery LEGRIA.
źródło: canon/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Volkswagen Financial Services wspiera młodych inżynierów Politechniki Warszawskiej
2025.05.23Doceniona jakość, profesjonalizm i innowacyjność w branży nieruchomości. Konkurs WIZJERY’25 rozstrzygnięty
2025.05.23Śnieżka publikuje wyniki za I kwartał 2025 roku
2025.05.23Lime i ASP Wrocław podsumowują drugą edycję projektu artystycznego – Hulaj ART: Sztuka na kółkach
2025.05.22Inwestycja Sokratesa 11A z ostatnimi dostępnymi mieszkaniami
2025.05.22CEVA Logistics przejmuje Borusan Tedarik i rozszerza działalność w Turcji
2025.05.22Podwójna nagroda dla Olivia Home podczas Baltic Sea Region Real Estate Awards 2025
2025.05.21W oczekiwaniu na obniżkę stóp kapitalizacji, MLP Group w 1Q’25 znacznie zwiększa EBITDA i przepływy pieniężne
2025.05.20Tylko 5 proc. firm handlowych prognozuje wzrost przychodów, a 23 proc. obawia się ich spadku
2025.05.20