CEO Harman twierdzi, że na rynku w Europie gorzej już być nie może...
Technologie / 2013.09.06
...po tym jak sprzedaż spadła do najniższego poziomu od dwóch dekad. CEO Harman, który jest właścicielem takich marek jak JBL i Harman Kardon, zaopatrującej w sprzęt audio ponad połowę samochodów na rynku, w tym luksusowe Ferrari, Audi, czy VW, twierdzi że zbliżający się rok może w końcu być lepszy. "Starczy tych spadków. Planujemy wzrost na poziomie 1-1.5%. Zdecydowanie najgorsze mamy już za sobą" - powiedział Dinesh Paliwal, CEO Harman. Firma poinformowała w zeszłym miesiącu, że spodziewa się sprzedaży na poziomie ok. 4.7 mld USD za rok obrotowy od lipca 2013 do czerwca 2014 oraz 3.85 za akcję. Rok wcześniej za ten sam okres Harman zarobił 4.3 mld USD i płacono 3,07 dolarów za akcję.
źródło: reuters/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
PupiLove Targi w Promenadzie – wyjątkowe wydarzenie dla miłośników czworonogów
2024.11.20Finanse
Handel nie gorączkuje się sezonem świątecznym. Tylko 11% prognozuje większą sprzedaż pod koniec roku
2024.11.20Wydarzenia
Magiczna podróż do Świętego Mikołaja w Galerii Dominikańskiej już od 25 listopada!
2024.11.19Nagrody
G City triumfuje na PRCH Retail Awards 2024 z czterema nagrodami. Promenada najlepsza!
2024.11.19Wydarzenia
Spotkanie z Paddingtonem w Promenadzie – przygoda pełna londyńskich wrażeń!
2024.11.19Nagrody
Złoty Medal EcoVadis dla CEVA Logistics za działania na rzecz CSR i zrównoważonego rozwoju
2024.11.19Finanse
Volkswagen Financial Services: ścieżką klienta do pozycji lidera
2024.11.19Wydarzenia
Edzio Rap na żywo w centrum handlowym Reduta!
2024.11.19CSR