

CEO Harman twierdzi, że na rynku w Europie gorzej już być nie może...
Technologie / 2013.09.06
...po tym jak sprzedaż spadła do najniższego poziomu od dwóch dekad. CEO Harman, który jest właścicielem takich marek jak JBL i Harman Kardon, zaopatrującej w sprzęt audio ponad połowę samochodów na rynku, w tym luksusowe Ferrari, Audi, czy VW, twierdzi że zbliżający się rok może w końcu być lepszy. "Starczy tych spadków. Planujemy wzrost na poziomie 1-1.5%. Zdecydowanie najgorsze mamy już za sobą" - powiedział Dinesh Paliwal, CEO Harman. Firma poinformowała w zeszłym miesiącu, że spodziewa się sprzedaży na poziomie ok. 4.7 mld USD za rok obrotowy od lipca 2013 do czerwca 2014 oraz 3.85 za akcję. Rok wcześniej za ten sam okres Harman zarobił 4.3 mld USD i płacono 3,07 dolarów za akcję.
źródło: reuters/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
Już w maju kluczowe wydarzenie dla branży geoinformacyjnej – Kongres GIS 2025 „Dotknij przestrzeni”.
2025.05.14Wiadomości
Telefon wciąż na pierwszym miejscu w obsłudze klienta
2025.05.14Finanse
Rolnicy wracają do inwestycji: w I kwartale leasing maszyn wzrósł o 27% r/r
2025.05.14Wiadomości
Girteka przyspiesza rozwój warszawskiego biura i usług spedycji drogowej
2025.05.13Wiadomości
DXC udostępnia rozwiązanie SaaS dla ubezpieczeń w AWS Marketplace
2025.05.13Wiadomości
CEVA Logistics wzmacnia partnerstwo z Magneti Marelli Parts & Services
2025.05.13Med-Tech
Zdrowe dziąsła, zdrowy organizm – świętuj Dzień Zdrowych Dziąseł. Zaznacz w kalendarzu 12 maja.
2025.05.09CSR
Grupa T2S w trosce o środowisko - Raport ESG 2024 -
2025.05.08HR
Awanse w Avison Young w Polsce
2025.05.08