

CEO Harman twierdzi, że na rynku w Europie gorzej już być nie może...
Technologie / 2013.09.06
...po tym jak sprzedaż spadła do najniższego poziomu od dwóch dekad. CEO Harman, który jest właścicielem takich marek jak JBL i Harman Kardon, zaopatrującej w sprzęt audio ponad połowę samochodów na rynku, w tym luksusowe Ferrari, Audi, czy VW, twierdzi że zbliżający się rok może w końcu być lepszy. "Starczy tych spadków. Planujemy wzrost na poziomie 1-1.5%. Zdecydowanie najgorsze mamy już za sobą" - powiedział Dinesh Paliwal, CEO Harman. Firma poinformowała w zeszłym miesiącu, że spodziewa się sprzedaży na poziomie ok. 4.7 mld USD za rok obrotowy od lipca 2013 do czerwca 2014 oraz 3.85 za akcję. Rok wcześniej za ten sam okres Harman zarobił 4.3 mld USD i płacono 3,07 dolarów za akcję.
źródło: reuters/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Finanse
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11HR
Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CSR
CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Nieruchomości
Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Finanse
Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Wiadomości
Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Wydarzenia
Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Wydarzenia
Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





