Chcesz usprawnić procesy finansowe? Skorzystaj z e-fakturowego szkolenia
Na naukę zawsze jest dobry moment. Od 18 kwietnia, polska administracja ma obowiązek przyjmować od dostawców towarów i wykonawców zamówień publicznych faktur w jednolitym, europejskim standardzie. Tym samym Polska jest jednym z pierwszych krajów, które wdrożyły unijną dyrektywę 2014/55/UE o e-fakturowaniu w dostawach publicznych. Twórcy Platformy Elektronicznego Fakturowania organizują kolejne webinarum, które przybliży zalety stosowania Elektronicznej Wymiany Danych (EDI).
Zastosowanie ustrukturyzowanych e-faktur sprawia, że dokumenty handlowe wymieniane są automatycznie, a po stronie człowieka jest wyłącznie ich akceptacja. Szacuje się, że wdrożenie takiego systemu zmniejsza koszty obsługi zamówień i fakturowania nawet o 60-80%. 10 maja br. podczas warsztatu „Platforma PEF Expert w jednostkach administracji publicznej, jako narzędzie do odbioru e-faktur” będzie możliwość m.in. nauczyć się podstawowych funkcji Platformy Elektronicznego Fakturowania, sposobów rejestracji konta, wystawiania dokumentów zamówień oraz przesyłania ustrukturyzowanej e-faktury. Celem szkolenia jest przygotowanie jednostki do obsługi elektronicznych faktur i innych dokumentów. Skierowane jest m.in. do przedstawicieli wszystkich instytucji i firm podlegających pod ustawę Prawo zamówień publicznych.
Szkolenie prowadzone jest online i ma formę interaktywnego spotkania. Webinarum organizowane jest przez konsorcjum PEF Expert, tworzone przez firmy Edison S.A - lidera w obszarze EDI oraz Softiq, spółki posiadającej szerokie doświadczenie w informatyzacji administracji publicznej.
Zapisy na stronie: https://rejestracja.softiq.pl/
Rejestracji i wymiany dokumentów można dokonywać na stronie https://brokerpefexpert.efaktura.gov.pl/. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
źródło: informacjebranzowe.pl