

Czy Microsoft stworzy drugiego (lepszego) Facebooka?
Jedno jest pewne. Na dniach Microsoft kupi serwis społecznościowy Yammer, który jest używany głównie jako narzędzie do komunikacji firmowej, pomiędzy przedsiębiorstwami, grupami osób lub też indywidualnie - komunikator przypomina w swoim działaniu Facebooka na wczesnym etapie jego działalności. Całość transakcji ma zamknąć się w kwocie, bagatela 1 miliarda dolarów. Trudno jest w takim razie wyobrazić sobie sytuacje, że Microsoft wydaje taką sumkę, ażeby nie widzieć w tym przejęciu dobrej inwestycji na przyszłość.
Yammer powstał w 2008 roku, w 2010 miał już 3 miliony użytkowników i ponad 80.000 firm z całego świata, w tym 80% spośród listy 500 największych publikowanych corocznie przez magazyn Fortune. W 2009 roku zaś CEO David Sacks stwierdził, że zyski w firmie sięgają już siedmiocyfrowych sum.
źródło: bloomberg/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Już w maju kluczowe wydarzenie dla branży geoinformacyjnej – Kongres GIS 2025 „Dotknij przestrzeni”.
2025.05.14Telefon wciąż na pierwszym miejscu w obsłudze klienta
2025.05.14Rolnicy wracają do inwestycji: w I kwartale leasing maszyn wzrósł o 27% r/r
2025.05.14Girteka przyspiesza rozwój warszawskiego biura i usług spedycji drogowej
2025.05.13DXC udostępnia rozwiązanie SaaS dla ubezpieczeń w AWS Marketplace
2025.05.13CEVA Logistics wzmacnia partnerstwo z Magneti Marelli Parts & Services
2025.05.13Zdrowe dziąsła, zdrowy organizm – świętuj Dzień Zdrowych Dziąseł. Zaznacz w kalendarzu 12 maja.
2025.05.09Grupa T2S w trosce o środowisko - Raport ESG 2024 -
2025.05.08Awanse w Avison Young w Polsce
2025.05.08