

D-Link rozpoczyna kampanię na rzecz czystej pitnej wody
D-Link rozpoczął kampanię wspierającą międzynarodową organizację non-profit WaterAid. Celem zaplanowanej na 12 miesięcy akcji jest poprawa zaopatrzenia w wodę w Afryce oraz Indiach. D-Link jako członek inicjatywy przekaże WaterAid 1 Euro z każdej sprzedanej w Europie elektronicznej niani EyeOn™ Baby. Pieniądze wesprą potrzebujące matki na całym świecie. Kupując kamerę EyeOn™ Baby, rodzice w Polsce mogą obserwować i nadzorować swoje małe dzieci przez cały czas z dowolnego miejsca i jednocześnie wesprzeć dzieci mieszkające w krajach trzeciego świata.
W wielu regionach świata zdrowie matek i ich dzieci jest zagrożone ze względu na niewystarczający dostęp do świeżej wody. Blisko 750 milionów ludzi na świecie nie ma dostępu do czystej, pitnej wody. To jedna dziesiąta całej populacji - powiedział Kamil Rusjan, Marketing & PR Manager D-Link Polska. - Podejmując współpracę z WaterAid, bierzemy odpowiedzialność i wspieramy prawo każdego człowieka do dostępu do czystej wody. Akcja daje rodzicom kupującym EyeOn™ Baby, możliwość wsparcia rodziców w krajach rozwijających się, którzy starają się zaspokajać podstawowe potrzeby swoich dzieci – powiedział Kamil Rusjan.
Więcej informacji o WaterAid znajduje się na stronie http://www.wateraid.org/
źródło: d-link/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Niemieckie marki dominują na rynku używanych vanów w Polsce. 9 na 10 aut z tego sektora ma w swojej historii ryzykowne zdarzenia
2025.07.28Rekordowa umowa najmu w City Point Targówek
2025.07.28Czas na ekologiczne żłobki w Krakowie
2025.07.25Zuzanna Jaskowska dołącza do Avison Young
2025.07.24Miasto niczym gąbka. Jak stworzyć miasto odporne na zmiany klimatu?
2025.07.24MINISO otwiera pierwszy sklep z zabawkami kolekcjonerskimi w Warszawie
2025.07.23Światowy Dzień Mózgu: zdrowe jelita to spokojniejszy umysł
2025.07.22Polska Spółka Gazownictwa laureatem prestiżowej nagrody SAG (Special Achievement in GIS Award)
2025.07.22Centrum badawcze Lena Lighting z akredytacją STAGE 3 CTF
2025.07.22