

D-Link rozpoczyna kampanię na rzecz czystej pitnej wody
D-Link rozpoczął kampanię wspierającą międzynarodową organizację non-profit WaterAid. Celem zaplanowanej na 12 miesięcy akcji jest poprawa zaopatrzenia w wodę w Afryce oraz Indiach. D-Link jako członek inicjatywy przekaże WaterAid 1 Euro z każdej sprzedanej w Europie elektronicznej niani EyeOn™ Baby. Pieniądze wesprą potrzebujące matki na całym świecie. Kupując kamerę EyeOn™ Baby, rodzice w Polsce mogą obserwować i nadzorować swoje małe dzieci przez cały czas z dowolnego miejsca i jednocześnie wesprzeć dzieci mieszkające w krajach trzeciego świata.
W wielu regionach świata zdrowie matek i ich dzieci jest zagrożone ze względu na niewystarczający dostęp do świeżej wody. Blisko 750 milionów ludzi na świecie nie ma dostępu do czystej, pitnej wody. To jedna dziesiąta całej populacji - powiedział Kamil Rusjan, Marketing & PR Manager D-Link Polska. - Podejmując współpracę z WaterAid, bierzemy odpowiedzialność i wspieramy prawo każdego człowieka do dostępu do czystej wody. Akcja daje rodzicom kupującym EyeOn™ Baby, możliwość wsparcia rodziców w krajach rozwijających się, którzy starają się zaspokajać podstawowe potrzeby swoich dzieci – powiedział Kamil Rusjan.
Więcej informacji o WaterAid znajduje się na stronie http://www.wateraid.org/
źródło: d-link/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





