

Deutsche Telekom sprzedaje Scout24 firmie Hellman & Friedman
Wiadomości / 2013.11.22
Deutsche Telekom zgodziło się sprzedać 70% udziałów w Scout24 firmir Hellman & Friedman za około 1,5 miliarda Euro w gotówce. Umowa ma zostać jeszcze zaakceptowana przez regulatora i zostać zakończona w Q1 2014. Scout24 to największy w Niemczech portal randkowy i nieruchomości. Posiada 14 milionów użytkowników miesięcznie i działa w 22 krajach, również oferujący ogłoszenia online w kwestii samochodów, pracy i podróży. Więcej na stronie.
źródło: dt/ib.pl
Najnowsze aktualności
Nagrody
Podwójna nagroda dla Olivia Home podczas Baltic Sea Region Real Estate Awards 2025
2025.05.21Wyniki finansowe
W oczekiwaniu na obniżkę stóp kapitalizacji, MLP Group w 1Q’25 znacznie zwiększa EBITDA i przepływy pieniężne
2025.05.20Finanse
Tylko 5 proc. firm handlowych prognozuje wzrost przychodów, a 23 proc. obawia się ich spadku
2025.05.20Nagrody
Klinika Optegra rusza z wyjątkowym konkursem – stwórz projekt ściany, który przyciąga wzrok!
2025.05.19Nieruchomości
Sektor biurowy w miastach regionalnych Q1 2025
2025.05.19Wiadomości
MLP Group rozpoczęło budowę drugiej inwestycji w regionie Berlina
2025.05.19Moto
PETRONAS Lubricants International i IVECO wprowadzają na rynek wspólną linię produktów Tutela dla pojazdów użytkowych
2025.05.17Wiadomości
Drukarki i cyberbezpieczeństwo. Europejscy pracownicy biurowi lekceważą zagrożenia.
2025.05.16Nieruchomości
Biura mają coraz większe wzięcie
2025.05.16