Drewnochron złotym sponsorem III Światowego Festiwalu Wikliny i Plecionkarstwa
W dniach od 21 do 23 sierpnia w Nowym Tomyślu pod Poznaniem odbędzie się międzynarodowe święto plecionkarzy. Marka Drewnochron, krajowy lider w kategorii produktów do ochrony i dekoracji drewna, została Złotym Sponsorem Wydarzenia.
Środki do impregnacji i dekoracji drewna marki Drewnochron są jednymi z najbardziej znanych w Polsce. Po tym jak organizatorzy festiwalu i wykonawca konstrukcji - Fabryka Konstrukcji Drewnianych z Nowego Tomyśla – oznajmili, że przy realizacji wiaty biorą pod uwagę jedynie środki marki Drewnochron, zdecydowaliśmy się wejść we współpracę i wesprzeć inicjatywę. Dzięki temu lokalna społeczność i uczestnicy wydarzenia może mieć pewność, że konstrukcja będzie służyć w niezmiennym stanie przez wiele lat – tłumaczy Agata Lepkowska, Brand Manager marki Drewnochron.
Podczas III Światowego Festiwalu Wikliny i Plecionkarstwa będzie można zobaczyć prace rzemieślników i artystów z kilkudziesięciu krajów świata, wyplatających ozdoby i narzędzia z rozmaitych materiałów, nie tylko z wikliny. Dla uczestników przygotowano również wystawę polskich koszy z wykliny liczącą ponad 300 eksponatów i wiele innych atrakcji. Po sukcesie i licznych listach z gratulacjami dla naszej inicjatywy, postanowiliśmy zorganizować w Nowym Tomyślu kolejną, III edycję Światowego Festiwalu Wikliny i Plecionkarstwa – tłumaczy Andrzej Pawlak, Komisarz Festiwalu. Cieszymy się, że festiwal się rozwija i że możemy liczyć na wsparcie nie tylko tych lokalnych firm oraz organizacji. Dzięki wsparciu marki Drewnochron udało nam się zabezpieczyć i ozdobić wiatę z drewna, która będzie służyła lokalnej społeczności i uczestnikom festiwalu – dodaje Andrzej Pawlak.
Marka Drewnochron już po raz drugi wspiera festiwal. Tym razem na potrzeby organizatorów przedstawiciele marki Drewnochron przekazali ponad 500 litrów Impregnatu Extra Powłokotwórczego. Za prace nad wiatą odpowiada Fabryka Konstrukcji Drewnianych z Nowego Tomyśla
Organizatorzy spodziewają się plecionkarzy z ponad 30 krajów i niemal 85 tys. gości. Celem organizatorów festiwalu jest nie tylko promocja wikliny, jako wyjątkowego surowca o szerokim zastosowaniu, ale także integracja samych plantatorów. Zaangażowanym zależy na promocji miasta oraz na zwróceniu uwagi firm praktycznymi możliwościami wykorzystania wikliny, jak np. w budownictwie.
źrodło:drewnochron/informacjebranzowe.pl