

Ekologiczna armatura Oras w galerii Riviera
Firma Oras wyposażyła w ekologiczną armaturę łazienki największego centrum handlowego na Pomorzu – galerii Riviera. W otwartym niedawno obiekcie zamontowano elektroniczne baterie z linii Electra, dedykowane do budynków komercyjnych, które projektowane są z myślą o poszanowaniu środowiska i obniżeniu kosztów eksploatacji.
Po fali zainteresowania zielonym budownictwem jaka objęła biurowce w Polsce przyszedł czas na centra handlowe. Nowe obiekty projektowane są z myślą o poszanowaniu środowiska. Coraz częściej galerie starają się i uzyskują ekocertyfikaty LEED czy BREEAM. Według danych Colliers International z minionego roku zielone certyfikaty posiadało w Polsce ok. 5 proc. obiektów handlowych, a wiele nowych inwestycji jest obecnie w fazie starania się o certyfikat.
Także inwestor Riviery, firma Mayland, postawiła na rozwiązania, które sprawiają, że budynek powstał w zgodzie z zasadą zrównoważonego rozwoju, która nakazują szczególną dbałość o harmonijnie kształtowanie relacji pomiędzy wzrostem gospodarczym, a dbałością o środowisko. – Deweloper już na etapie projektowania wiedział, iż chce wykorzystać najnowsze technologie pozwalające oszczędzać. Ekologiczne gospodarowanie wodą w galerii możliwe będzie dzięki zamontowaniu w łazienkach baterii Oras Electra. To armatura sterowana elektronicznie o minimalnym poziomie zużycia wody 2 l/min – informuje Marek Wiśniewski, dyrektor ds. sprzedaży inwestycyjnej w firmie Oras.
źródło: oras/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Szczyty sezonowe trwają a brakuje rąk do pracy. Czy outsourcing procesowy będzie skuteczną odpowiedzią na niedobory kadr?
2025.09.02Zintegrowane Plany Inwestycyjne (ZPI). Nowe otwarcie we współpracy inwestorów z samorządami
2025.09.01Poznań ma nowy park handlowy
2025.09.01Zmiany na rynku taxi – duży transfer?
2025.08.30Dlaczego miasta nadal stawiają na zrównoważony transport?
2025.08.30Małomiasteczkowy hype na zamawianie jedzenia do domu?
2025.08.30Nowy obszar komunikacyjny marki OKNOPLAST
2025.08.29Employer branding w klapkach – czy latem da się skutecznie przyciągać talenty?
2025.08.29KOMSA Poland z nową liderką sprzedaży B2B i kanału partnerskiego
2025.08.29