Energooszczędne rozwiązania TB Energy na międzynarodowych Targach ŚWIATŁO 2014
Od 26 do 28 lutego odwiedzający XXII Międzynarodowe Targi ŚWIATŁO 2014 w Warszawie będą mogli zapoznać się z nowoczesnymi produktami TB Energy, marki własnej firmy AB S.A. Na stoisku C16 w Hali nr 4 zaprezentowane zostaną rozwiązania dla sektora oświetlenia profesjonalnego, budynków użyteczności publicznej, sklepów, pomieszczeń biurowych oraz domów. Chętni będą mogli wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania będą tablety.
Źródła światła zbudowane w oparciu o technologię LED to obecnie najnowocześniejszy i najbardziej energooszczędny sposób generowania światła. Emitując światło o ciepłej barwie z powodzeniem zastępują tradycyjne żarówki, przynosząc jednocześnie nawet do 80% oszczędności energii. Dodatkowo, nie zawierają toksycznych substancji groźnych dla użytkownika takich jak np. rtęć oraz wyróżniają się ergonomicznością (brak efektu migotania, natychmiastowy zapłon, niewrażliwość na częste włączanie i wyłączanie).
Dotychczasowa oferta TB Energy skupiała się na produktach LED przeznaczonych dla domów. W tym roku na Targach ŚWIATŁO 2014, które odbędą się w dniach 26 - 28 lutego w centrum EXPO XXI, zaprezentowana zostanie szeroka gama rozwiązań dla sektora oświetlenia profesjonalnego, jak również do zastosowania w biurach, hotelach, halach magazynowych czy sklepach. Na stoisku marki TB Energy (C16) w Hali nr 4 będzie można zapoznać się z ofertą opraw rastrowych LUXI, opraw oświetlenia przemysłowego TWIST, LETIS i TYTAN oraz opraw oświetlenia awaryjno‑ewakuacyjnego, przeznaczonych dla wszystkich budynków użyteczności publicznej. Na zwiedzających czeka również konkurs „Techniczne aspekty technologii LED”, w którym nagrodami będą tablety.
„Warszawskie ŚWIATŁO to stały punkt w kalendarzu imprez targowych w Polsce i za granicą, stanowiący równocześnie największe wydarzenie branżowe w Europie Środkowowschodniej. Dlatego nie mogło tam zabraknąć również marki TB Energy, która kolejny raz będzie prezentować nowoczesne rozwiązania oświetleniowe oparte o diody LED. Jesteśmy przekonani, że nasza kompleksowa oferta wzbudzi zainteresowanie zarówno klientów indywidualnych jak i biznesowych oraz instytucjonalnych” – mówi Patrycja Gawarecka, Sales & Marketing Director w AB S.A.
źródło: tb/ib.pl