

fot. Prezes Franke Marek Szymański
Franke Polska - Lider Społecznej Odpowiedzialności - Dobry Pracodawca 2013
Kapituła Programu Liderzy Społecznej Odpowiedzialności przyznała firmie Franke Polska tytuł Lidera Społecznej Odpowiedzialności – Dobry Pracodawca 2013. Program Liderzy Społecznej Odpowiedzialności - Dobry Pracodawca - prowadzony jest pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk przez redakcję Forum Biznesu. Celem Programu jest upowszechnienie w firmach i instytucjach, działających na terytorium Polski zasad społecznej odpowiedzialności biznesu.
Szczególnie w czasach słabszej rynkowej koniunktury, dbanie o środowisko i wartości nie związane ściśle z produkcją jest praktyką godną uwagi. Tym bardziej cenne jest wyróżnienie przyznane firmie Franke Polska, za zrównoważony rozwój, za pro-ekologiczne inwestycje oraz za uczciwość i szacunek do partnerów biznesowych i pracowników. W minionym roku, przy okazji jubileuszu 20-lecia działalności Franke na rynku polskim, Prezes Marek Szymański wielokrotnie podkreślał, że silna i stabilna pozycja szwajcarskiej marki Franke na polskim rynku to zasługa zespołu, którym od ponad 8 lat ma zaszczyt kierować. Wyróżnienie tytułem „Dobry Pracodawca 2013” zostało przyznane firmie Franke za konsekwentnie prowadzone programy rozwoju i szkoleń pracowniczych, za dbałość i staranność w organizacji stanowisk pracy, a także zaangażowanie w projekty charytatywne: jak choćby spełnienie marzeń dwóch, nieuleczalnie chorych chłopców – podopiecznych Fundacji Mam Marzenie czy pro-ekologiczne inwestycje.
Warto przypomnieć, że koncepcja CSR (Corporate Social Responsibility – odpowiedzialność społeczna biznesu) to idea, według której przedsiębiorstwa w swojej strategii dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne, ochronę środowiska, a także relacje z różnymi grupami: klientami, pracownikami, społecznością lokalną. Redakcja Forum Biznesu co roku typuje instytucje, spełniające zasadnicze kryteria koncepcji CSR. Podstawowe kryteria wyboru obejmują m.in. stopień zaangażowania firm w działalność charytatywną, sponsorską, realizowaną politykę firmy jako pracodawcy oraz inne pozytywne aspekty działalności przedsiębiorstwa.
źródło: franke/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





