

Fujitsu chce zwojować Europę
Japoński producent planuje mocniej zaakcentować swoją obecność na Starym Kontynencie poprzez poszerzenie portfolio produktów. Fujitsu chce zaoferować konsumentom w Europie więcej urządzeń mobilnych, skupić się przede wszystkim na smartfonach oraz tabletach, być realną konkurencją dla Samsunga i Apple. Plany sprzedażowe na następny okres 3-5 lat, to dwucyfrowy udział w rynku UE - informuje Financial Times.
Trzeba przyznać, że bardzo ambitne plany, ale czy realne czas pokaże. Fujitsu nie podaje konkretnych dat, mówiących kiedy to ruszy z produkcją na europejski rynek. W poniedziałek na tokijskiej giełdzie za jedną akcję Fujitsu płacono 416 jenów( wzrost o niecałe 2% w porównaniu do wcześniejszego notowania).
...zobacz pobniżoną prognozę finansową Fujitsu za cały rok fiskalny 2012.
źródło: ft/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
TomTom i Alteryx zacieśniają partnerstwo dzięki nowej ofercie Location Intelligence
2023.05.25IT – idealna branża dla mam?
2023.05.25GRUPA LENOVO: WYNIKI FINANSOWE ZA CAŁY ROK 2022/23
2023.05.25Branżowy Barometr EFL na II kwartał 2023 Już 3 na 4 firmy handlowe odczuwają negatywny wpływ inflacji na biznes
2023.05.25Develia rozpoczęła sprzedaż VI etapu osiedla Ceglana Park
2023.05.24Czy samochody na wodór zastąpią samochody elektryczne?
2023.05.24SAS otwiera laboratorium odpowiedzialnej AI i rozbudowuje zespół ds. etyki danych
2023.05.24Boom na mieszkania od deweloperów – a kredyty 2%
2023.05.24SAS zainwestuje miliard dolarów w rozwiązania branżowe napędzane sztuczną inteligencją Wieloletnia inwestycja będzie wspierać rozwój chmurowych narzędzi w wielu branżach
2023.05.24