

Fujitsu chce zwojować Europę
Japoński producent planuje mocniej zaakcentować swoją obecność na Starym Kontynencie poprzez poszerzenie portfolio produktów. Fujitsu chce zaoferować konsumentom w Europie więcej urządzeń mobilnych, skupić się przede wszystkim na smartfonach oraz tabletach, być realną konkurencją dla Samsunga i Apple. Plany sprzedażowe na następny okres 3-5 lat, to dwucyfrowy udział w rynku UE - informuje Financial Times.
Trzeba przyznać, że bardzo ambitne plany, ale czy realne czas pokaże. Fujitsu nie podaje konkretnych dat, mówiących kiedy to ruszy z produkcją na europejski rynek. W poniedziałek na tokijskiej giełdzie za jedną akcję Fujitsu płacono 416 jenów( wzrost o niecałe 2% w porównaniu do wcześniejszego notowania).
...zobacz pobniżoną prognozę finansową Fujitsu za cały rok fiskalny 2012.
źródło: ft/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





