

Fujitsu chce zwojować Europę
Japoński producent planuje mocniej zaakcentować swoją obecność na Starym Kontynencie poprzez poszerzenie portfolio produktów. Fujitsu chce zaoferować konsumentom w Europie więcej urządzeń mobilnych, skupić się przede wszystkim na smartfonach oraz tabletach, być realną konkurencją dla Samsunga i Apple. Plany sprzedażowe na następny okres 3-5 lat, to dwucyfrowy udział w rynku UE - informuje Financial Times.
Trzeba przyznać, że bardzo ambitne plany, ale czy realne czas pokaże. Fujitsu nie podaje konkretnych dat, mówiących kiedy to ruszy z produkcją na europejski rynek. W poniedziałek na tokijskiej giełdzie za jedną akcję Fujitsu płacono 416 jenów( wzrost o niecałe 2% w porównaniu do wcześniejszego notowania).
...zobacz pobniżoną prognozę finansową Fujitsu za cały rok fiskalny 2012.
źródło: ft/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Pies w pracy - jak czworonożny przyjaciel wpływa na nasze samopoczucie?
2025.06.20Świat Nintendo w CH Biała – dwa dni pełne gier, emocji i kolorów!
2025.06.18E-hulajnogi Lime rozpoczynają sezon nad polskim morzem
2025.06.18Przemysł bez przestojów: jak cyfrowe bliźniaki i rugged IT wspierają fabryki przyszłości
2025.06.18Aż 65% MŚP nie uwzględnia AI w swojej strategii biznesowej. Najczęściej dotyczy to firm transportowych i HoReCa
2025.06.18Nowa dzielnica w Warszawie? Zobacz gdzie powstaje!
2025.06.17Sokołów z Łukaszem Fabiańskim promuje zdrowy styl życia - Czwarty finał Sokoliki Cup
2025.06.17Samochodem na wakacje – jak się przygotować?
2025.06.17Polski rynek nieruchomości komercyjnych w 2025 roku po pierwszych 5 miesiącach
2025.06.16