

Fujitsu chce zwojować Europę
Japoński producent planuje mocniej zaakcentować swoją obecność na Starym Kontynencie poprzez poszerzenie portfolio produktów. Fujitsu chce zaoferować konsumentom w Europie więcej urządzeń mobilnych, skupić się przede wszystkim na smartfonach oraz tabletach, być realną konkurencją dla Samsunga i Apple. Plany sprzedażowe na następny okres 3-5 lat, to dwucyfrowy udział w rynku UE - informuje Financial Times.
Trzeba przyznać, że bardzo ambitne plany, ale czy realne czas pokaże. Fujitsu nie podaje konkretnych dat, mówiących kiedy to ruszy z produkcją na europejski rynek. W poniedziałek na tokijskiej giełdzie za jedną akcję Fujitsu płacono 416 jenów( wzrost o niecałe 2% w porównaniu do wcześniejszego notowania).
...zobacz pobniżoną prognozę finansową Fujitsu za cały rok fiskalny 2012.
źródło: ft/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Projekt „Biustowniczki” – Bezpłatne badania piersi w centrach G City
2023.11.30Patodeweloperka vs nowelizacja ustawy – branża ocenia krytycznie
2023.11.29Inwestowanie w “bezpieczne przystanie”
2023.11.29Jak zainwestować w ekologiczną kotłownię i dlaczego to się opłaca?
2023.11.29Jak polskie firmy mogą współpracować z uczelniami wyższymi
2023.11.29Gdańsk na fali cyfryzacji - miejskie dane dostępne na wirtualnych mapach
2023.11.29Świąteczny Festiwal Czekolady i Słodkości w centrum handlowym Reduta!
2023.11.29Alternatywa dla MŚP, które otrzymały odmowę w PARP? Pula pieniędzy to 1,33 mld!
2023.11.29CSRD wkracza do Polski - co to oznacza dla polskich przedsiębiorstw?
2023.11.29