

Gemius na Ecommerce Trends 2014
Analiza porównawcza to nowy wymiar analityki w e-commerce. Jak ją wykorzystać? Co wynika z pierwszych danych z badania gemiusShopMonitor? Będzie się można o tym przekonać już 13 lutego podczas konferencji Ecommerce Trends 2014, na której wystąpi Mateusz Gordon.
Mateusz Gordon jest ekspertem od handlu internetowego firmy Gemius. Komentuje rynek e-commerce w ujęciu polskim i globalnym. Posiada wiedzę na temat zachowań, potrzeb oraz zainteresowań e-konsumentów. Specjalizuje się w metodach usprawniania biznesu w branży e-commerce, zarówno na poziomie budowania strategii, jak i dostarczania odpowiednich narzędzi do jej realizacji.
Celem konferencji Ecommerce Trends 2014 jest promowanie praktycznej wiedzy pozwalającej rozwijać własny biznes poza tradycyjnymi kanałami sprzedaży na rynku lokalnym. Spotkanie to jest również okazją do nawiązania kontaktów biznesowych z potencjalnymi partnerami, ekspertami rynku i przedstawicielami e-biznesu, którzy już odnieśli znaczące sukcesy w branży e-commerce.
Więcej informacji na: www.2014wiosna.ecommercetrends.pl.
źródło: informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Grudzień w CH Focus to czas pełen pomysłów na prezenty! Świąteczny jarmark rękodzieła i giełda winyli
2025.12.08Dlaczego silniki ciężarówek wytrzymują większe przebiegi niż te w autach osobowych? Odpowiadają eksperci IVECO i PETRONAS
2025.12.08Widzieć sercem, działać razem – Samsung obchodzi Dzień Wolontariusza
2025.12.05Waterdrop oficjalnym partnerem turnieju Australian Open 2026
2025.12.05Rynek outsourcingu call center urośnie do 200 mld dolarów w 2032 roku
2025.12.04Polska zyskuje na znaczeniu w Europie: Jacek W. Kulig wybrany na kolejną kadencję w EAE
2025.12.04Premiera: Mega S.A. z butikową kamienicą w gdyńskim Parku Centralnym
2025.12.04Matexi Polska kontynuuje współpracę ze Stowarzyszeniem „Serduszko dla Dzieci”
2025.12.04Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03





