Google i Ryanair zrewolucjonizują segment zakupu biletów lotniczych
Wiadomości / 2014.01.13
Michael O'Leary, CEO linii lotniczych Ryanair, powiedział w wywiadzie dla The Independent, że pracuje razem z Google nad nowymi zasadami zakupu biletów lotniczych i jak podkreślił, nie chodzi wcale o nową porównywarke cenową, tylko " coś innego, wyjątkowego na rynku". Projekt ma ruszyć w marcu. Google ma już własny system rezerwacji, więc firma może ewentualnie zmodernizować istniejący system lub zostanie stworzony nowy, od podstaw.
źródło: theindependent/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Wiadomości
Polacy wybierają mądrze: najniższa cena króluje, ale liczy się też przyjemność z zakupów
2024.12.19Finanse
Przyszłość flot firmowych w MŚP: „nie będziemy jeździć mniej, ale inaczej” [RAPORT EFL]
2024.12.19HR
Podstawy pracy hybrydowej: dobra organizacja, dostosowane narzędzia i skuteczna komunikacja
2024.12.18Wydarzenia
Święta z Bingiem w centrum handlowym Reduta – niezapomniany weekend pełen radości!
2024.12.18Wiadomości
Młodzi wymuszają nowe kanały w obsłudze klienta
2024.12.18CSR
Hybryda i magazyn energii – “składak” czy jeden dostawca?
2024.12.17Nieruchomości
Nowy dom dla miliona książek: Tezeusz.pl przenosi magazyny i przygotowuje się do międzynarodowej ekspansji
2024.12.17Wiadomości
Co trzecia firma nie organizuje wigilii ani innych spotkań integracyjnych dla pracowników
2024.12.17Moto