

Google podpisało umowę z Luxottica Group
Wiadomości / 2014.03.25
Google szuka zaufanych i sprawdzonych partnerów do promocji swoich okularów Google Glass. Firma poinformowała, że udało jej sie nawiązac współpracę z Luxottica Group, która jest właścicielem marek Oakley i Ray-Ban (kontroluje ponad 12% rynku). Na dziś brak więcej szczegółów dotyczących umowy oraz pierwszych wspólnych przedsięwzięć.
źródło: luxotticagroup/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
Grudzień w CH Focus to czas pełen pomysłów na prezenty! Świąteczny jarmark rękodzieła i giełda winyli
2025.12.08Moto
Dlaczego silniki ciężarówek wytrzymują większe przebiegi niż te w autach osobowych? Odpowiadają eksperci IVECO i PETRONAS
2025.12.08Wydarzenia
Widzieć sercem, działać razem – Samsung obchodzi Dzień Wolontariusza
2025.12.05Wiadomości
Waterdrop oficjalnym partnerem turnieju Australian Open 2026
2025.12.05Finanse
Rynek outsourcingu call center urośnie do 200 mld dolarów w 2032 roku
2025.12.04HR
Polska zyskuje na znaczeniu w Europie: Jacek W. Kulig wybrany na kolejną kadencję w EAE
2025.12.04Nieruchomości
Premiera: Mega S.A. z butikową kamienicą w gdyńskim Parku Centralnym
2025.12.04Wiadomości
Matexi Polska kontynuuje współpracę ze Stowarzyszeniem „Serduszko dla Dzieci”
2025.12.04Wydarzenia
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03





