

Gwiazda Jakości Obsługi 2014 dla T-Mobile
T-Mobile Polska otrzymało prestiżową nagrodę przyznawaną firmom wyróżniającym się pod względem standardów obsługi i poziomu satysfakcji klientów Gwiazdę Jakości Obsługi 2014. Wyróżnienie przyznawane jest w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi.
W ramach tegorocznej edycji programu ocenie poddano ponad 42 tysiące firm z 200 branż. Gwiazda Jakości Obsługi to wyróżnienie przyznawane firmom wysoko ocenianym przez konsumentów w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi, który od ponad sześciu lat każdego dnia bada poziom satysfakcji konsumentów. Ocenie poddawane są wszystkie kanały komunikacji i formy kontaktu z klientami – od obsługi w punkcie sprzedaży, przez infolinię, stronę internetową, po jakość kontaktu z przedstawicielami handlowymi – jeśli dana firma korzysta z tego kanału sprzedaży. Ocena dotyczy zarówno jakości obsługi podczas procesu sprzedaży, jak i posprzedażowych form obsługi klienta. Na podstawie zebranych
w ten sposób informacji obliczane są wskaźniki satysfakcji klientów mające wpływ na końcowy werdykt.
W imieniu T-Mobile Polska Gwiazdę Jakości Obsługi w kategorii Telekomunikacja mobilna odebrał Wojciech Kliniewski – Dyrektor Departamentu Sprzedaży – Rynek Prywatny.
źródło: t-mobile/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
MINISO otwiera pierwszy sklep z zabawkami kolekcjonerskimi w Warszawie
2025.07.23Światowy Dzień Mózgu: zdrowe jelita to spokojniejszy umysł
2025.07.22Polska Spółka Gazownictwa laureatem prestiżowej nagrody SAG (Special Achievement in GIS Award)
2025.07.22Centrum badawcze Lena Lighting z akredytacją STAGE 3 CTF
2025.07.22GK SPECJAŁ powiększa centrum logistyczne w MLP Poznań do ponad 22 tys. mkw.
2025.07.22Matexi Polska rozwija współpracę z lokalnymi organizacjami
2025.07.22Angry Birds atakują CH Biała! Rodzinny weekend pełen emocji już 25 i 26 lipca
2025.07.21GH Development zapowiada nową inwestycję mieszkaniową ale!KEN na warszawskim Ursynowie
2025.07.21Armatis z nowym wizerunkiem i certyfikatem ISO 27001
2025.07.17